Dagboken til <3

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
1. dag

Ja, dette er jo spennende! Skal bli fint å bli mamma igjen :) Skal prøve så godt jeg kan å ikke legge på meg så mye denne gangen, jeg er jo overvektig, så minst mulig kilo er ok :)

Kjenner at dette vil jeg klare :)

Startvekt: 81,8
 
Dette skal gå fint:) eg la og mye på meg forrige gang og skal prøve og være mer ops på hva eg spiser denne gangen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har omtrent samme vekt som deg. Skal prøve å spise sunnere i hverdagen nå, vi har jo verdens beste motivasjon nå, har vi ikke? Jeg har ikke fått vært så mye i bevegelse i det siste, siden jeg har en betennelse i foten, men jeg håper den blir bra snart ;)

Morsomt å følge noen som har termin i nærheten av en selv. Krysser fingrene for at alle spirene holder seg der de skal være... :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har omtrent samme vekt som deg. Skal prøve å spise sunnere i hverdagen nå, vi har jo verdens beste motivasjon nå, har vi ikke? Jeg har ikke fått vært så mye i bevegelse i det siste, siden jeg har en betennelse i foten, men jeg håper den blir bra snart ;)

Morsomt å følge noen som har termin i nærheten av en selv. Krysser fingrene for at alle spirene holder seg der de skal være... :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå ble jeg glad, vi må følge hverandre vi da veit du :) :) :) Håper det går rette veien for oss! Gleder meg til å bli kjent med deg :)
 
2. dag

Kjempelurt å smøre fjes og armer men glemme RYGG når man luker i bedet! Vooondt, ildrød!!

Ellers kjenner jeg at magen er SVÆR, oppblåst og treg. Gøy....

Klarte å la vær å ta godis i går!! JIPPI!!! Stolt av meg selv :)
 
Hehe høres ut som noe eg kunne gjordt:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uke 6

Tenker mye på datteren min i dag, lurer så inderlig på hvordan hun ville ha vært nå <3

"Storkens forunderlige ferd"

Noen barn kommer alene,
Noen barn er veldig sene.
Noen kommer fra en annen mor,
noen kommer før man tror.
Og selv om noen barn må snu
er mamma og pappa valgt med omhu.

- Bjørg Thorhallsdottir -
 
Back
Topp