Dagboken min!!

*monka*

Andre møte med forumet
Etter å ha lest en del her inne på dagbøkene deres fant jeg ut at jeg kunne lage min egen. Hehe..
Jeg er en 21år gammel jente, og sambo er 24, vi har vært sammen i 5 år, bodd sammen i 3[:)]
Det er nå ett halvt år siden jeg sluttet på pillen, men vi har liksom hatt den instillingen at det skjer når det skjer.. Hehe. Men jeg merker nå at jeg begyner å bli litt utålmodig..[:D]
 
 
Er ganske ny på dette, så dere får veilede meg[:)] Hehe.. Gi meg gjerne noen gode tips og kommentarer[:)] 
 
Heihei! ser at du har vært medlem myyye lengre enn meg, men jeg tar meg den friheten og ønsker deg velkommen hit likevel, jeg :)
 
Er et halvt år siden jeg og slutta på pilla, og ingen spire. Har ikke vært aktive prøvere før nå, så får håpe på at den sitter snart!
 
Lykke til med prøvinga - håper du får et kort opphold her inne [:)]
 
Takk takk:)
Ja jeg har vært medlem ganske lenge:) Hehe.. Sambo og jeg ville tidligere prøve, men etter en liten stund ble det mye stress på andre fronter så vi bestemte oss for å vente litt til:)
Så nå prøver vi igjen. Vi har blitt enige om at vi ikke skal stresse så mye med det, måle EL og hele pakken. Får nå se hvor lenge jeg klarer det:) Hehe..
Ja vi får håpe spiren sitter hoss oss begge ganske snart:):)
 
Ennå er ingen TR kommet, 3 dager over nå. Skal jeg teste, skal jeg ikke? Hehe..Vet ikke om jeg tør, for jeg har lite med symptomer[&:] men man vet jo aldre da.. Skal jeg ta en test??
 
 
 
Test [:D][:D] Gud du haar god tålmodighet dersom du har klart å gå 3 dager over IKM uten å teste
 
Hehe.. Har egentlig ikke god tålmodighet, har jo kjøpt testene hvertfall da[:D] Men har jo ingen symptomer[&:] Må vel ta en test ja..[;)] Hehe..
 
Da var testen tatt. Litt usikker, for det var en svak svak strek der. Huff, blir litt nervøs nå jeg[&:] Skal jeg tolke den som positiv eller? Vanskelig å ikke la være, men er litt skummelt[&:] Men en strek er vel en strek?
 
Er det strek? [:D][:D] Det sies vel at en strek er en strek [:D] Sååå spennende!
 
Test i morratidlig på morra-tisset, men jeg hvisker et lite gratulerer allerede nå, jeg [:)]
 
Hmm.. Nå skjønner jeg lite. Tok ny test med morgenurinen i dag, men streken var om mulig enda svakere enn i går, men jeg klarer å skimte den[&:] Det betyr vel at den er negativ. Gjør det ikke? Frustrerende[:'(] 
 
Ja kan jo være at jeg har testet for tidlig. Men er vanskelig å vente nå[8D] 
 
Back
Topp