Dagbok

Hurra_meg_rundt

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Lurer på om det er noen som skriver dagbok? Tenkte det kunne vært gøy å notert ned første spark, første spark pappaen kjente, ultralydbilder, navnevalg +++
Noen som har laget seg noe sånt?
Evt et album med god plass til å skrive.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skriver svangerskapsdagbok :) kjøpte ei bok som jeg fyller i :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

Jeg skriver svangerskapsdagbok :) kjøpte ei bok som jeg fyller i :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~
Er det ei bok som er laget spesielt for svangerskap, eller bare ei helt vanlig bok? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Prøvde med første og andre, men glemte å skrive i den :P

Med nr 3 prøvde jeg her på babyverden, og prøver litt igjen. Kjenner i grunn at det er litt dumt da jeg ikke har så veldig mye å skrive om, og hvor mye skal jeg dele :P

Men anbefaler det virkelig. Angrer veldig på at jeg ikke var flinkere til å notere ned selv.

Prøvde med første og andre, men glemte å skrive i den :P

Med nr 3 prøvde jeg her på babyverden, og prøver litt igjen. Kjenner i grunn at det er litt dumt da jeg ikke har så veldig mye å skrive om, og hvor mye skal jeg dele :P

Men anbefaler det virkelig. Angrer veldig på at jeg ikke var flinkere til å notere ned selv.
Skjønner hva du mener :) Tenkte bare å skrive kort om de viktigste tingene. Vil derfor ikke ha en bok der det er uke for uke, siden mange blir tomme.. Det skal jo tross alt være interessangt i årene framover, så skal ikke akkurat notere hva middagen besto av! Hehe :)

Skjønner hva du mener :) Tenkte bare å skrive kort om de viktigste tingene. Vil derfor ikke ha en bok der det er uke for uke, siden mange blir tomme.. Det skal jo tross alt være interessangt i årene framover, så skal ikke akkurat notere hva middagen besto av! Hehe :)

Den svangerskapsboken er jo fin da. Da holder det egentlig med å "oppdatere" for den uken det gjelder :)

Jeg skriver litt underveis, men ikke så mye eller så fryktelig detaljert, og så kommer det med helt i begynnelsen på babyalbumet. Litt sånn kort om første spark, ultralyd og diverse småting:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp