Dagbok...

Gizmonie

Elsker forumet
Er det flere en meg der ute som skriver  dagbok om svangerskapet?
Jeg noterer fra uke uke til uke i den, og allerede nå ser jeg på noen av ukene at jeg ikke husker når ting begynnte.

Jeg skrev når jeg gikk med vesla også, hun er nå 13 mnd og jeg ser gjerne i den for å sammenligne. Utrolig koslig å se tilbake på ting jeg opplevde og klagde på

Jeg har denne boka : http://www.gyldendal.no/Fakta-og-dokumentar/Foreldre-og-barn/Dagbok-for-gravide

Skriver ikke dagbok

Høres faktisk ut som en god ide :) Litt artig å kunne se tilbake på det :) Vet man kan gjøre det på BIM faktisk :)

Jeg har den samme som Unnimamma, skrev hele svangerskapet med lillegutt også-er så kos å lese tilbake og tenker at barna engang kommer til å kose seg med de selv:-) Håper det ihvertfall, for de er veldig personlige og åpne.

Har en slik dagbok etter 1. svangerskap! moro å lese i den nå!! ;) Var veldig flink til å skrive i den i starten.. men 3. trimester vet jeg ikke om det er skrevet noe.. :S Skriv litt dagbok innpå her nå, da.. :) men utrolig gøy med den helt personlige dagboka jeg har liggende her.. "har hatt en skikkelig "drittkjærringdag" i dag. Stakkars stedatter og samboer" hehe.. (de var skrevet med navn i boka...) uff.. nå om dagen kan jeg begynne å grine av INGENTING!!! og da mener jeg INGENTING!!! jeg vet rett og slett ikke hvorfor tårene kommer!!! må bare le litt.. føler jeg lever i ei boble..

Har den samme som unnimamma. Har den fra de to andre svangerskapene og :) veldig greit å kunne forberede seg til hva som kan skje ved å titte hva som skjedde når når jeg gikk gravid med de to andre :)

Det er rart å tenke på at om mange år sitter de å leser mine innerste tanker  som jeg hadde, og forventningene til å få babyen. Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte for første mann, har jo masse glede av den allerede. snodig greier

skriver ikke... har ikke tenkt tanken enn gang. men hadde sikkert vært veldig koselig å se tilbake på :D

Yes, I do. Men har blitt dårlig på å skrive ned noe for tiden :/ Ellers holder jeg på med en bok som barnet kan få når h*n er blitt større, med div. bilder, tekst, dikt osv :)

Back
Topp