*Dagbok*

Idag er det 4 dager til en graviditetstest kan være positiv[:D]

MATVRAK!!! Har spist så mye idag, og er fortsatt sulten [:-]
Kjennes ut som jeg får tr snart også, men sånn har det vært noen dager.... Også er jeg suuuper trøtt hele tiden! Blææh[:'(]

Har nettopp spist hjemmelaget pizza- METT! [:)]

Nå er det bare to dager til jeg kan teste, men tror nok jeg venter litt siden jeg ikke vet helt når jeg hadde el. Skulle ikke forundre meg om jeg får tr på torsdag heller, har eksamen da og kommer til å være så utrolig nervøs at det setter tr igang. Det gjorde det forrige gang. [&:]
Men håper på det beste, vil så innmari være gravid nå[:)] Men kan jo heller ikke klage da, er jo bare i 1pp, så må jo regne med å måtte prøve en stund før det klaffer[:)]

Vil eeeeegentlig teste nå, men tørr ikke[8D] Nesten 100%sikker på at den blir negativ. Men det klør innmari i fingra til å kjøpe en test og teste!
Men skal nok klare å vente selvom det er vannskelig[;)]

I morgen er det eksamen- eller forbredelsesdag da.... Gruer meg no så sinnsykt mye! Bare håååååååper vi får ett enkelt tema, hvis ikke vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre[8|]

Eksamen er bestått og jeg er ferdig på skolen, en herliiig følelse [:)]

Har passert ikm, men ikke testet enda. Får litt vondt i magen nå og da, håper det ikke er tr som melder seg.

Har en liste med symptomer, men tørr ikke ha noen forhåpninger[;)] Venter til over helgen, og har jeg enda ikke fått tr da så tester jeg[:)]

Skjønner ingenting jeg... [8|]  Har enda ikke fått tr.. Når jeg anstrenger meg får jeg skikkelig vondt nederst i magen som om jeg sku fått tr, men det går over så fort jeg er i ro. Hatt det sånn i to-tre dager omtrent. [&:]Tok en g-test her om dagen,men den var negativ.. 

Utrolig irriterendes.. Syns tr kan komme NÅ!![:@]

Dag 38- TR[:@]
Aldri hatt såååå lang syklus før. Utrolig irriterende. Hadde tanta bare kommi da den sku kommi hadde vi allerede vært igang med 2pp, og da hadde vært håp neste uke.. Men nå funker det jævlig dårlig, og siden sambo reiser ut og blir borte i 5 (!) uker, tar det jo litt tid før vi prøvd igjen[:(][:(] BLÆH! Han drar heldigvis ikke før i slutten av neste uke da, så har jo heldigvis littegran tid sammen før han drar[:)]
*Måtte bare få ut litt frustrasjon*

Da var tanta reist[;)] Litt merkelig egentlig, for har jo kun blødd sånn ordentlig i 1 dag[8|]. Eller blir jo 2 da, men første dagen var det kun da jeg tørket meg.  2dagen hadde jeg skikkelig menssmerter og blødde endel, og igår blødde jeg ingenting nesten, hadde i ob i 12t går- [:-] ( min bestevenninne kræsja, så måtte bli med til sykehuset[&:]) og når jeg tok den ut var det bare bittelitt på toppen av ob. (sorry for detaljer). Og idag- nothing! [:)]
Så da er det bare å sette igang med pp2 da[:)] Bestilte el & g-tester her om dagen og igår låg de i posten [:D]

I morra (eller senere idag[8D]) skal jeg være barnevakt for den minste dattera til bestevenninna mi[:D] Ho er 15mnd gammel og sååå skjønn Gleder meg masse,masse[:)] Bare håper ho ikke ombestemmer seg

Kjæresten min gleder seg også, så håper det blir en knall dag i morgen [:D]

Men nå er det kvelden og natta! Så gooooood natt alle sammen [:)][:)]

Oi,oi,oi.. Positiv el test idag [:-] Det hadde jeg ikke trodd! 5dager etter tr.
Positivt at sambo fortsatt er hjemme da, så er det jo hvertfall et lite håp[:)][:)] Han drar ikke før onsdags natta[:)] Juhuu

Om to timer drar min kjære  Da blir han borte i to uker.
Kommer til å savne han så sinnsykt masse, vil ikke at han skal dra[:(][:(][:(]

Da var jeg blitt ensom og forlatt i hele verden [:(] Er så kjedelig når han må ut på jobb, nå hadde jeg liksom vent meg til å ha han hjemme.... Jaja, om to uker er hjemme igjen Ble heldivis ikke så lenge denne gangen[:)][:)]

Sovet heeelt til nå jeg[:-] Er blitt forkjøla så er jo helt skutt.
Men solen skinner ute så får vel få på meg noen klær og komme meg ut. [;)]

Nå er det leeenge siden jeg har skrevet noe her :/
Har kun jobbet i det siste. Føler egentlig jeg har vært på jobb 24/7. To av venninene mine er blitt krøplinger[8D] Ho ene har operert foten og ho andre har vært i bilulykke, så har vel egentlig vært en personlig assistent de siste ukene[8D] Har hørt på mye syting og klaging, men hva gjør man ikke for gode venner?[:)]

Nå er min kjære kommet hjem igjen også, og godt var det[:D] Var deilig å se han igjen [:)]

Istad merket jeg at jeg hadde ganske vondt i siden nederst i magen. Tenkte jeg skulle teste el bare for moroskyld, og den viste positivt. [:)]
MEN, det jeg ikke skjønner- kan man ha el to ganger på en mnd før man får mens??[8|][8|]
Fordi jeg hadde pos el test 5dgr etter mens som var... Kanskje ikke den viste riktig?[8|]

Gratulerer så mye med forlovelse [:)][:)] 

Har dessverre null erfaring med EL test. Men det hender vel at syklusen blir litt tullete  Kos deg masse med din kjære! Og lykke til med prøvingen! [:D] 

Tuuusen takk [:D]

Ja, har jo uregelmesig syklus, men syns det var så rart å få pos el test to ganger på en mnd[8|]
Lykke til med deg også [:)] Dette SKAL klaffe [;)][;)]

ORIGINAL: *CS*

Istad merket jeg at jeg hadde ganske vondt i siden nederst i magen. Tenkte jeg skulle teste el bare for moroskyld, og den viste positivt. [:)]
MEN, det jeg ikke skjønner- kan man ha el to ganger på en mnd før man får mens??[8|][8|]
Fordi jeg hadde pos el test 5dgr etter mens som var... Kanskje ikke den viste riktig?[8|]

vet ikke, men happy humping[:)][:)]

ORIGINAL: langlifrøken

ORIGINAL: *CS*

vet ikke, men happy humping[:)][:)]

Takk [:)]

Siden jeg hadde pos el test igår har jeg nå ligget med rompa og beina oppover for sikkerhets skyld[;)]

Håper så inderlig at det skal funke denne gangen, vil at tanta skal holde seg laaaaaaangt borte[:)]

Back
Topp