*Dagbok*

*CS*

Glad i forumet
Ville ha en dagbok jeg også[:)]

Jeg og sambo har bestemt oss for å begynne å prøve. Slutta på pilla i slutten av april, og siden sambo har vært utenlands på jobb blir dette vår 1pp. Har el iløpet av disse dager så dette blir spennende[:)] Kjøpt meg el test også for å være helt sikker[;)]

Idag skal vi kikke på hus. Vi har så lyst på noe eget, bor kun i en kjellerleilighet, og begynner å bli ganske lei.[:'(]  Er så sinnsykt mange edderkopper her- og jeg er liiiiiivredd dem. [&:] Så håper vi finner oss noe ganske kjapt, det klør i fingra etter å få noe eget![:)]

Btw- ble forlovet i helgen   Er såååååå lykkelig [:D][:D]

Velkommen og gratulerer med dagbok :)
Jeg og sambo er også inne i pp1.. har snart EL.. har testet i to dager, men ikke vært positiv enda. Spennende [:)] Lykke til [:)]

Takk,takk[:)]

Har testet i to dager selv [:)]
Lykke til med dere også- krysser fingrene for at det klaffer på 1[:)][;)]

hei
gratulerer med dagbok, og la oss ikke glemme forlovelse!!!!!
lykke til på hus leting og med prøvingen[:D]
mye nytt for deg framover da![:)]

Tuuusen takk[:)]
Ja, blir endel nytt fremover nå- og det gleder jeg meg til[:D]

Idag er 3dagen med el testing. Fortsatt negativ. Men heldigvis noen dager igjen, så fortviler ikke[:)] Ifølge bv skal jeg ha el 3juni.

Kom hjem fra jobb istad og da har min kjære begynt å lage middag- hjemmelagede hamburgere[:)] Lukter kjempegodt her, så nå gleder jeg masse til mat! 

Ønsker dere fs jenter en riktig fin dag [:)]

Dag 4 med el testing- negativ. :(
Men stopper nok ikke å hoppe i høyet forde[;)][;)]

Idag blir det å lese til eksamen. Har en muntlig høring neste uke og eksamen uka etter[:'(] Fysj som jeg gruer meg! Selvom motivasjonen ikke er heeeelt på topp,så er bare å gjøre en siste innsats nå[:)]
Heldigvis ferdig med skole for godt etter det!

Gratulerer med dagbok, og forlovelse[:D]

Får håpe du finner deg ett flott og ederkoppfritt hus[8D] Hehe..

Masse lykke til vidre, og håper spiren sitter fort[;)]

ORIGINAL: lisabet86

Gratulerer med dagbok, og forlovelse[:D]

Får håpe du finner deg ett flott og ederkoppfritt hus[8D] Hehe..

Masse lykke til vidre, og håper spiren sitter fort[;)]

Takk og takk [:)]

Hehe- Er ille når jeg må ringe til huseieren kl 12 på kvelden å høre om ho kan komme ned å drepe de [8D] Har heldigvis fått tak i MastaKill da, så nå har jeg ikke sett noen på en stund[;)]

Håper det selv, og lykke til med deg også [:)][:)]

Dag 5- Oh holy day![:)] Idag er el dagen! Har ikke fått testet enda, får ikke gjort det før seint ikveld når jeg kommer hjem fra jobb. *Krysser fingre*[;)]

Jadda, testet istad- negativ[:(] Jeg trodde faktisk den var positiv siden jeg har kjent jeg har litt "vondt". Men,men... Har igjen en test som jeg skal ta i morra. Får håpe den gir utslag.
Blir uansett litt ikveld forde [;)] Kan jo ikke gi opp håpet enda [:)]

Dag 6- negativ el test! Tenkte jeg skulle kjøpe sånn fertilitetsmonitor til neste syklus, må bare finne ut hvordan det funker først. Er litt grønn når det gjelder akkurat det. [&:]

Ønsker alle FS jenter en kjempe fin helg[:)] Jeg har heldigvis fri, så jeg skal bare stooorkose meg sammen med min kjære og nyte solen[:D]

Hatt koselig besøk av min bror i helgen- ikke det at jeg såg verken han eller min kjære så mye, meeeeen forde[:)]

Nå er jeg sliten etter å ha gått tur, og leika evig mye med bikkja. Vondt i hodet sa du?-Jepp![:'(]
Skal slappe av på sofaen og se Remember Me nå, før det er kvelden og natta[:)] På skolebenken igjen i morgen tidlig! Kun 4 skoledager igjen[:D][:D]

Auuu, krampe på venstre side av venusberget! :( :( Fikk det med engang jeg stod opp. Vil ikke gi seg heller[:'(] Også skikkelig vondt når jeg klemmer der. Hjelp!

uff da, det høres ikke noe godt ut, kanskje det er el som melder seg??[:D]

Hmmm.. Kanskje det.[:)] Har jo ikke fått noen pos test fra da jeg testet. Har ikke giddi å kjøpt meg nye tester heller for var så dyrt[8D]
Men får man sånn krampevondt nederst i magen der da?[8|] Aldri opplevd det før....[8|]

Er suuuuuuuper trøtt og jeg skal snart på jobb.[:'(]  Dagvakt hele uka tar på merker jeg. Føler jeg ikke har energi i det hele tatt- mest lyst til å legge meg igjen.. Heldigvis fri på fredag, da skal jeg sove leeeeenge[:)]

Går dårlig med babymaking også nå.. Jeg må legge meg litt tidligere siden jeg skal så tidlig opp, og sambo kommer alltid å legger seg etter jeg sovnet :( 
Får nok prøve å forføre han i ettermiddag[;)][;)][8D]

Min kjære var sååå god i natt! Da han kom og la seg holdt han skikkelig godt rundt meg, og jeg frøys jo også så det var kos[:)] Hadde egentlig sovnet, men våknet litt da kom [;)]

Vært hos fotpleier idag- OMG ho var dyktig! Var så deilig å få pleiet føttene sine litt. Ho kunne fortelle meg bare ved å kjenne på føttene at jeg ikke hadde fått i meg så mye væske og ho visste akkurat hvor på ryggen jeg hadde vondt. [:-] Dit skal jeg igjen før sommerferien min for å si det sånn[:D]

Nå er jeg stapp mett etter å ha trøkt i meg aaaaltfor mye kake! Vært i bursdag til lillesstra mi som ble 13år idag[:)] Hipp hurra

Nå skal jeg lese litt, muntlig høring i morra- og jeg har selvfølgelig ikke rukket å lese noe særlig[&:]

Ha en finfin kveld alle sammen[:)]

De to siste dagene har jeg merket at det er litt sånn "ubehag" nederst i magen. Er liksom litt sånne murringer på en måte, og jeg skal ikke ha mensen før i neste uke en gang..  Hmm.. Blir spennende å se om jeg får tr eller ikke- håååper jeg ikke gjør det[:)]

Akkurat kommet tilbake fra frisøren nå, hadde langt hår før, nå har det blitt kjempe kort[:-] Veldig uvant, men veldig fornøyd også[:)] Deilig med litt forandringer iblant[:)]

Fikk feriepengene mine idag- Hurra[:D] Nå har jeg endelig penger, har gått blakk i to uker nå. Levd på typen min og jeg haaater å måtte "låne" penger av han. Så nå har det gått inn masse penger på sparekonto, resten skal jeg bare kose meg med og bruke til bittelitt shopping[;)]

Ønsker alle en herlig helg[:)][:)]
Jeg har jobbehelg, men titter nok innom her forde- er blitt helt avhengig av bv. Kan være inne her flere timer om dagen[;)][8D][8D]

Back
Topp