Dagbok for tyr83

Tyr83

Blir kjent med forumet
Jeg er ny her. Her setter jeg av plass til dagboka mi. Vi har endelig lykkes! [:D] HCG'n er bra i følge blodprøvene. Livmora har vokst. Skal på tidlig ultralyd 3.2. Det blir spennende! [:)]

5+6 gravid

Hei og velkommen til septemberforumet [:)] (og gratulerer med spiren! [:D])

Jeg er 5+5 i skrivende øyeblikk (og er også tyr, født i mai [;)])

Håper vi blir bedre kjent etterhvert

Takk for det! [:)] Er født i april jeg da. Gratulerer med spiren til deg også. [:D]

I dag er jeg 7 uker på vei! Det er lenger enn jeg har vært før. [:D] Teller ned til ul om en uke. [:)]

Mye kvalm om kveldene, og trenger mye mer søvn. Ellers er formen relativt god. [:)]

På onsdag var vi på tidlig ultralyd. Der fikk vi se et bittelite hjerte som banket. [:)] Ble rørt,- både mannen min og jeg selv. [:D] Nå virker det som om det skal ordne seg for første gang. Det er vi veldig glad for. [:D]

9+3 i dag. Jeg blir gladere for hver dag som går. formen er så som så. kvalm (mest om kvelden og på natta), men spyr ikke. lite matlyst. siden jeg driver med oppgaveskriving på skolen er det ikke tid for å være sliten. mannen min er veldig snill og tar hensyn. :-) magen har begynt å synes allerede, så ikke lett å holde hemmelig, de som ser meg skjønner det etter hvert... :-)

Er 11 uker i dag. Går stadig framover. :-) Bare 1 uke til den "sikre" uka.

Sniker meg innom for å juble litt med deg [;)]
Tenk... snart den sikre uka... bare 4 dager igjen :)

Glemte å legge til at jeg drømte om deg her om natten, du fikk ei jente [:)] Så nå er det bare å vente spent på UL i april, hadde jo vært mest gunstig det med tanke på de søta klæra du hadde da du var liten [;)] Fikk se noen her om dagen se.

Back
Topp