Dagbok - alle gode ting er 3?

KLAGEINNLEGG, fordi det er kun høylydt klaging som får kroppen i gang.

Nå er jeg kommet til CD19 og EL føles milevis unna. Strekene på el-testene er knapt synlige, ingen el-slim i sikte og attpåtil gikk kroppen for litt spotting, bare for å toppe hormonklusset. Nå er det virkelig på tide at kroppen skjerper seg før jeg blir en sur, bitter kjerring:dead:

Sånn, ferdig klaget. Da er det fritt frem for EL å komme!

Du har lov å klage! :mad: Dumme kropp og syklus! Nå er det på tide med en skikkelig EL og spire!
 
Stigning på EL-testene, EL-slim og ømme pupper. Her skjer det noe!:smiley-bounce015:happy093.
 
Lurer på om EL skjer i dag! Syke EL-smerter nå i kveld. Har tatt smertestillende, men kjenner det helt ned i beinet. Jeg har ikke fått positive tester, selv om jeg har testet nesten hver eneste gang jeg har tisset både lørdag og nå i dag. Jeg er veldig spent på tempen i morgen!
 
Ingen tempstigning i dag, men fortsatt murringer i korsryggen, på høyre side. Virker som om egget ikke har sluppet helt ennå. Synes det er rart at smertene skulle være så sterke i går uten at egget slapp, men får vel bare være tålmodig og fortsette å tempe og teste etter el. Håper virkelig på stigning i morgen!
 
Blir ikke stort klok, her. Fortsatt lav temperatur, men alt av symptomer på el er helt borte. Nå er testene veldig svake igjen, og jeg har gått over til creamy/tørt sekret.

Kan kroppen ha prøvd på el og ikke fått det til? Hadde det ikke vært for tempingen, ville jeg trodd at jeg ikke hadde klart å fange opp LH-toppen med testene.

Noen som vil synse med meg?

Screenshot_20210622-095321.png
 
Tempen steg i morges, så da er jeg helt sikker på at EL har vært :D Nå må den bare stige og holde seg høy!

Screenshot_20210623-083402.png
 
Så utrolig bra! Veldig godt å se at grafen din stiger :woot: Nå håper jeg og krysser fingrene for at du får massevis av positive tester de neste ukene :happy:
Når blir første testdato? Du fortsetter å tempe fremover? Så utrolig spennende dagene fremover blir :happy
 
Så utrolig bra! Veldig godt å se at grafen din stiger :woot: Nå håper jeg og krysser fingrene for at du får massevis av positive tester de neste ukene :happy:
Når blir første testdato? Du fortsetter å tempe fremover? Så utrolig spennende dagene fremover blir :happy
Tenkte å fortsette å tempe hele veien :) Testdato er jeg litt usikker på. Jeg reiser til Oslo for å hjelpe en venninne å flytte når jeg er rundt 10/11 dpo, og er ikke hjemme igjen på ikm-dagen. Veldig usikker på om jeg skal ta med tester til henne:p Denne gangen tror jeg at jeg skal begynne med Crinone når jeg får kryss i FF, så TR kommer nok ikke før jeg slutter med den uansett.
 
Tenkte å fortsette å tempe hele veien :) Testdato er jeg litt usikker på. Jeg reiser til Oslo for å hjelpe en venninne å flytte når jeg er rundt 10/11 dpo, og er ikke hjemme igjen på ikm-dagen. Veldig usikker på om jeg skal ta med tester til henne:p Denne gangen tror jeg at jeg skal begynne med Crinone når jeg får kryss i FF, så TR kommer nok ikke før jeg slutter med den uansett.

Det blir uansett noen veldig spennende dager og uker fremover. Har en skikkelig god følelse! :)
 
Det blir uansett noen veldig spennende dager og uker fremover. Har en skikkelig god følelse! :)
Ja, jeg håper så veldig! Og så føler jeg meg litt tryggere nå som jeg har bestemt meg for å bruke Crinone fra EL og ikke bare fra positiv test. Da har jeg iallefall gjort alt jeg selv har kunnet.
 
Ja, jeg håper så veldig! Og så føler jeg meg litt tryggere nå som jeg har bestemt meg for å bruke Crinone fra EL og ikke bare fra positiv test. Da har jeg iallefall gjort alt jeg selv har kunnet.
Hva er det Cronine gjør? Å, jeg håper sånn for dere!! :Heartpink

Leste litt nå, det er progesteron ikke sant? Krysser alt jeg har!!! :Heartpink
 
3 dpo
FF har satt kryss og første dose Crinone er satt. Jeg tror egentlig at jeg er 4 dpo, men følger FF for enkelthetens skyld.
 
Back
Topp