Dagbebi/nattbebi?

FirstTime

Elsker forumet
Frykter en ting her jeg...er masse aktivitet i magen om natten...begynner nesten alltid halv ett. Jeg vedder jeg får en natt skrike baby som sover hele dagen når jeg vil kose meg henne :(....jeg er så kosesjuk!holder ikke med sambo..hih..jaggu bra jeg får en bebi :I)

Hva får du tror du??

Her begynner "trøbbelet" fra ca 21 og holder det gående til 0130 ca. Sååååå, det tyder vel på at det blir en del kveldsaktivitet ja. 

ORIGINAL: ildrii

Her begynner "trøbbelet" fra ca 21 og holder det gående til 0130 ca. Sååååå, det tyder vel på at det blir en del kveldsaktivitet ja. 

Jepp jepp..samma her!

ORIGINAL: edvine

Jepp jepp..samma her!

Me too[;)]

Spurte mamma i sted hvordan jeg var. Jeg hadde bare ligget å tittet på henne og gurglet dagen lang. Spurte svigermor og det samme gjalt han.
Håper det har noe å si..[8|]

ORIGINAL: Monicus

ORIGINAL: edvine

HIhi..du hørtes jo såå søt ut da snella :)

Jepp jepp..samma her!

Me too[;)]

Spurte mamma i sted hvordan jeg var. Jeg hadde bare ligget å tittet på henne og gurglet dagen lang. Spurte svigermor og det samme gjalt han.
Håper det har noe å si..[8|]

Sikkert derfor jeg sovner til de mest utrolige tidene her nå...Må samle opp litt energi til natten [:D] Sovna pinadø foran PC'n nå i sted, våkna av at mobilen ringte. Trodde det var vekkerklokka, så på begge telefonene ( hus og mobil), skjønte ikke børet hvorfor en sau breka ( mobilringingen). Det var ei venninne. Mens hun pratet, prøvde jeg å entre verden igjen, og skjønte liksom ikke hvorfor jeg var så kald på haka. Joda, hadde siklet noe rent forjævlig på genseren min [&:] Hadde ikke hørt at jeg hadde fått SMS engang, og jeg som pleier å sove så lett. Øh... [:)]

Sikkert derfor jeg sovner til de mest utrolige tidene her nå...Må samle opp litt energi til natten [:D] Sovna pinadø foran PC'n nå i sted, våkna av at mobilen ringte. Trodde det var vekkerklokka, så på begge telefonene ( hus og mobil), skjønte ikke børet hvorfor en sau breka ( mobilringingen). Det var ei venninne. Mens hun pratet, prøvde jeg å entre verden igjen, og skjønte liksom ikke hvorfor jeg var så kald på haka. Joda, hadde siklet noe rent forjævlig på genseren min [&:] Hadde ikke hørt at jeg hadde fått SMS engang, og jeg som pleier å sove så lett. Øh... [:)]

Det var nok litt av ett syn!!! [:D]

Øhh... var heldigvis alene hjemme på det tidspunktet. [:D] Men sambo fikk seg en god latter da jeg fortalte hele hendelsen, kan du si!

Det tror jeg så gjerne [:D]

[:D]Ha ha ha[:D] Lekkert syn!

hehe, ja det var godt å stå til tjeneste [;)]  Tror jeg må teste ut lille trille's smekker ved neste lur.

ORIGINAL: FirstTime

Frykter en ting her jeg...er masse aktivitet i magen om natten...begynner nesten alltid halv ett.

Her også, og da er det virkelig leven noen timer framover!
Er nok en liten natterangler!

Men har lest at aktiviteten i magen ikke trenger ha noen sammenheng med hvordan bebis oppfører seg når de har kommet ut! Så vi kan nok være heldig for det!! Håper det![;)]
Jeg vil ha en snill liten gutt som vil kose masse, og skrike lite![:D]

som lillejeta sier, trnger det ikke bety at den blir urolig om natten når den kommer ut...om dagen når vi er i aktivitet,,,,"vugger" vi babyen når vi går og beveger oss...når vi stopper opp, legger oss og skal sove, vokner den....
min er også alltid mest aktiv når jeg legger meg...sånn rundt midnatt...[:)]

Her begynner som regel di størte aktivitetene sent på kvelden og varer på natta... [:D]

gutten vår er aktiv på dagen han, og når vi legger oss om kvelden så sparker han litt før han legger seg til å sove [:)]
Får satse på at han blir sånn når han kommer ut også [:D]

.

Back
Topp