Dag soving??

*Minibønna*

Forumet er livet
Flere enn min som kun tar seg ca 30 min power naps, sånn 3-4 stykker...

PLEAS si at dette kun er en PERIODE

stort sett en 2-4 halvtimer ja.noen dager i det siste har hun slått til med 2-3 timers hvil en gang.. men det er ikke hver dag, håper det er en trend som er på vei inn!

DET VIL GÅ OVER! det kan jeg garantere! (men hvor gammel hun er vet jeg desverre ikke[;)] )

Blir sprø. før sov hun 3 ti,er for middag, 2 timer ettermiddag, nå er hun konstant litt sutrete og uopplagt... klikker for meg!

jah han har noen dager der han sover lite men ofte, men som regel så sover han kanskje 5-6 timer i strekk så er han våken resten av dagen frem til legge tid.. nå legger jeg han kl 19.00 da.. han sov lite men ofte i begynnelsen etter som han ble eldre så krevde han mer søvn.. nå krever han en god del. så kan jo være at når minispira di sover lenger på dagen også ettervert som hun vokser

Sander er heeelt lik!! Maks 30 min.. Våken 2,5 time, sover 30 min å våkner for mat, våken 2,5 time osv osv...

Jepp, vært sann siste dagene her også. Men i dag har jeg TVINGA henne til å sove med å trille.....

ORIGINAL: nurkis og Sander

Sander er heeelt lik!! Maks 30 min.. Våken 2,5 time, sover 30 min å våkner for mat, våken 2,5 time osv osv...

Blir kokko jeg[:-]

ORIGINAL: *Minibønna*

Ja det skjønner jeg!! Ille slitsomt egentlig, for man får ikke gjort NOENTING når det er sånn.. For han kan jo tross alt IKKE ligge alene uten ALL oppmerksomhet når han er våken sånn at jeg får hengt opp tøy, vaska eller sånne ting. Og begrensa hvor mye man rekker på 30 min[:-][8D]

Ja, er sånn her og... Og har difor som regel ein sur og grinete baby frå kl er 18 for da er ho stup trøtt.. Dei gangane ho sover meir enn 30 min er dersom eg legg ho i senga vår og eg kviler med ho. Sånn som i dag når vi hadde ei tullete natt tok eg å sov middag i senga mi med ho.. Og da sov ho 2.5 timer

Er jeg stygg som sier-JAAAAAA

Virker som om dette er normalt... la oss HÅPE det blir bedre snart

Når vi er hjemme blir det bare smådupping!! Men triller vi eller kjører , sover hun gjerne 1-3 timer!! Idag trilla vi i tre timer, og hun sov hele tiden! Før det sov hun en times tid i bilstolen,mens vi var til frisøren! (altså fra 09.30-10-30 og 13.00-15.45)
Men var våken til kl 19.15 - da tok hun kveld!!

Så varierer veldig fra dag til dag, alt etter hva vi gjør! Jeg vekker henne når vi f.eks drar på baby-sang, men sovner da etter neste måltid!

nå kommer jo jeg med min buve da som da er motsatt fra alle deres ! han sover en halvtimes tid på morran, 2-3 timer på formiddagen og 2-3 timer på ettermiddagen ! om han begynner å skal være våken på dagen også så tilter det for meg ! menne.. storesøster var sånn som deres.. og det gikk over !! når ho ble litt større og det ble litt mer rutine på ting.. da sov ho 2 timer på formiddag og 2 timer på ettermiddag sånn ca !

Her er det 2 dupper på ca 30-60 minutter i løpet av dagen. Da våkner han ca 06. Legger seg ca 10:00 sover da 30 minutter til en time. Ny dupp ca 14:00 og sover da ca 30 minutter til en time. Legger seg ca 19.

Ja!!! Sånn går nu dagan..

Samme her, må være i bevegelse... trille i vogn , kjøre bil....når vi stopper slår hu opp øya [8|] max 30 min ... men håper at det snart ordner seg...hadde vært topp om hun sov 1 lang lur å 1 kort i løpet av dagen :D da hadde mor fått gjort litt også hehe

Sånn har faktisk Simen vært i dag og, og jeg var så sliten da A kom hjem at jeg holdt på sovne ved middagen. Han har tappet meg for alle krefter i dag, bare vært sur og sutrete og ikke sovet som han pleier. Hyler hver gang jeg går ut av rommet.
Ikke ligge i grinda, ikke ligge på lekematta, ikke se på handymanny, ikke sitte på fanget... Blæh!

Her er det sånn på dagen: Sover i 20-30 minutter, våken i en time, sover i 20-30 min, våken i en time osvosv. Hele dagen:P Har vært slik siden hun ble født.

ORIGINAL: Smulan*

Sånn har faktisk Simen vært i dag og, og jeg var så sliten da A kom hjem at jeg holdt på sovne ved middagen. Han har tappet meg for alle krefter i dag, bare vært sur og sutrete og ikke sovet som han pleier. Hyler hver gang jeg går ut av rommet.
Ikke ligge i grinda, ikke ligge på lekematta, ikke se på handymanny, ikke sitte på fanget... Blæh!

SLITSOMT.NO

Vi får gi de til HYENENE

Jaaaa, vi hadde d slik!! til jeg begynte å legge henne UT i vogna!! nå har hun ca 2 - 3 lurer om dagen på 2-3 timer pr. hvil!!! DEILIG!!!!!!!!! [:D] om hun lager lyder i vogna er jeg kjapp å gi henne snukken så hun ikke våkner og da bare sover hun videre!! trodde ikke det var mulig, men d går visst!!![;)]

Back
Topp