dag soviing

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
kor mang gang om daa'n søv ungan ?
e d lite me 3 duppa før d e natta ?

Her så tipper jeg snuppa også sover 3-4 ganger i løpet av dagen. Det funker ihvertfall fint for henne. Er ikke overtrøtt når jeg legger henne om kvelden da. Den lengste duppen har hun på formiddagen . De andre varer alt fra 30 min til 90 min[:)]

Lillebror sover bare en dupp i løpet av dagen han. [:-] Står opp i 9-tiden som regel, er våken til ca 12-13 og sover til 16-17.00. Så er han våken til han legger seg rundt kl 20.00. Men unger er jo forskjellige så. Han her har altså en lang hvil "midt på dagen" istedet for flere korte. Hender han står opp tidligere enn 9 da og da har han to kortere hvilestunder i løpet av dagen. 

Andrea sover 2 ganger i løpet av dagen.. en rundt 12 tiden og en i 17 tida.. sovner for natta ca kl 21 [:)]

Her er det ca 3 dupper før det er natta kl 19

3 dupper her også[:)] varierer hvor lenge de varer..

Her sover vesla 30 minutter x3 på dagtid. Styrer fælt med å få henne til å sove i det hele tatt [:D]

Står opp ca 7-8.
Første dupp: kl 9- ca 10
Andre dupp: ca kl 12-ca 13
Tredje dupp: cakl 15-16
Natta:kl 19

står opp 7-8
første dupp mellom 10 og 12 (varer fra 30min til 2timer)
andre dupp mellom 14 og 16 (varer 1 til 2 timer)
natt ca kl 19

hende det e to ganger hu får sove før nattå...av og te 3.. så tror ikke 3 e for lite

Tre duppa her å, så legg han sæ for natta i åtte ni tia:-))

ORIGINAL: skruen med spire

står opp 7-8
første dupp mellom 10 og 12 (varer fra 30min til 2timer)
andre dupp mellom 14 og 16 (varer 1 til 2 timer)
natt ca kl 19

Som regel sånn me har d og, bare at me står opp i 8-9 tiden [:)]

Hun har 1-2 dupper på mellom 1-2 timer tilsammen... Men får henne ikke til å sove noe særlig mer.
Hun er stuptrøtt når vi legger henne cirka klokka 19. Og da sover hun til 8-9 dagen etter.

2-3 napper på denne snuppa. Den første varierer fra 1,5 - 3 timer... den neste fra 20 min-40 min. også den 3 om det blir noe av den. men alle er unnagjordt innen kl 16.

Natta kl 18- 1830 [;)]

Her sover han 2-3 ganger om dagen (hvis jeg er heldig!!!). Legger seg 19:00 og står opp sånn i 7 tia.

3 dupper på dagtid. De varierer alt fra en halvtime til 1 ,5 time.
Legger seg for natta kl.20

Back
Topp