Dag for unnfangelse ?

**POPPSI**

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2014
Snøkrystallene2021❄️
Har skjønt hvordan det fungerer når man er kortere på vei, men hvordan er det når man er lengre på vei? Jeg har litt lange sykluser, og testet etter el i pp jeg ble gravid. El var 11 eller 12.april, positiv test 11. Men i forhold til termindatoen jeg har fått nå ble jeg gravid 8.april. Noen som vet hvordan dette fungerer, som kan forklare meg? :rolleyes:

Har skjønt hvordan det fungerer når man er kortere på vei, men hvordan er det når man er lengre på vei? Jeg har litt lange sykluser, og testet etter el i pp jeg ble gravid. El var 11 eller 12.april, positiv test 11. Men i forhold til termindatoen jeg har fått nå ble jeg gravid 8.april. Noen som vet hvordan dette fungerer, som kan forklare meg? :rolleyes:

Jeg kan ikke forstå annet enn at det ikke går an når du vet når el var. Så målingen på ul må være feil? Spent på hva andre sier! Interessant spørsmål :D

Han er en av Bergens fremste på Ul.. :rolleyes: når han har satt termin, sies det at Haukeland ikke gjør endringer ved oul.. var hos en i uke 10 og, hun kom frem til 3.januar.. han til 2.januar.. termin i forhold til el er 5.januar.. :mad: Så skjønner det ikke.. :oops:

Han er en av Bergens fremste på Ul.. :rolleyes: når han har satt termin, sies det at Haukeland ikke gjør endringer ved oul.. var hos en i uke 10 og, hun kom frem til 3.januar.. han til 2.januar.. termin i forhold til el er 5.januar.. :mad: Så skjønner det ikke.. :oops:

Hmm... det skjønner ikke jeg heller. Spurte du han ikke?? :P

Til og med når ungen kommer ut går det an å måle noen mm feil, så der er selvfølgelig en mulighet at det er en bitteliten feilmåling. Jeg hadde ivf med nr 1, for å si det sånn, vi visste både befruktning og det hele, men likevel ble jeg flyttet tre dager fram på tul og oul (var 7+6 da de målte til 8+2, termin ble flyttet fra 14 februar til 10 februar tror jeg det var).

Det er ingen nøyaktig vitenskap og terminen er jo egebtlig et tidsrom rundt en dato. Dessuten vokser de i rykk og napp.

I følge TUL idag ble jeg også gravid før el. Jeg velger å se bort i fra det og vente på endelig fastsettelse av termin på oul :) forholder meg til mens termin enn så lenge :)

jeg er også satt frem og skal ha blitt fra gravid før EL (dog kun 2-3 dager), men jeg velger å forholde meg til dato jeg får av jordmor. Nå er jeg 13 uker og føler det er trygt å stole på målingene. Før den tid har jeg brukt mens termin. Når jeg skal på terminsetting så har jeg jo endelig en fast dato og da er menstermin irrelevant :)
Som det er skrevet lengre oppe her så vokser de i rykk og napp hele veien.

Back
Topp