Dag for dag-sannsynlighet for spontanabort

Å der jeg fikk jeg en skikkelig støkk og skjønnte ikke hvorfor alle ble så beroliget av denne.... det vil si heilt til jeg fant ut at vi er i Oktober og ikke September og prosenten falt fra 33% til 2,6 % :schocked028:laughing001
 
5,9 % :)
 
Å der jeg fikk jeg en skikkelig støkk og skjønnte ikke hvorfor alle ble så beroliget av denne.... det vil si heilt til jeg fant ut at vi er i Oktober og ikke September og prosenten falt fra 33% til 2,6 % :schocked028:laughing001
Men tenk så godt når du husket det!

Jeg er nede i 7,5% nå.
 
Men tenk så godt når du husket det!

Jeg er nede i 7,5% nå.

Hehe ja kjente en enorm lettelse, hadde en MA i fjor sommer og kjenner den har satt seg mer i meg en det jeg egentlig trodde den gjorde :) 7,5% :gen014 ikke lenge igjen til uke 12 da på deg heller :)
 
Hehe ja kjente en enorm lettelse, hadde en MA i fjor sommer og kjenner den har satt seg mer i meg en det jeg egentlig trodde den gjorde :) 7,5% :gen014 ikke lenge igjen til uke 12 da på deg heller :)
Nesten 6 uker igjen, men så synker jo risikoen ytterligere med en gang vi får sett hjerteaktivitet på UL så håper på det på fredag.
 
2,4 prosent ifølge mine beregninger :) kommet litt kortere ifølge TUL, men d er ikke praktisk mulig.
 
Endelig under 3%
 
9 uker idag og nede på 2,1 :D veldig godt å lese.
Har lest en annen statistikk hvor det står 2% fra uke 9 og 1% fra uke 12. Mens på denne fortsetter den med 2 % også i uke 12. Men er bare 1% forskjell så føler meg tryggere og tryggere jo nærmere jeg kommer uke 12
 
2% nå! :)
 
2%
 
Back
Topp