Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neineinei!Skal se at det at jeg havnet under 20% gjorde utslag.. Litt brunlig/rød utflod nå nettopp.
Neineinei!
Har du smerter i tillegg? Er mange som får små blødninger gjennom svangerskapet! Min kollega hadde blødninger frem til uke 13!
Krysser alt jeg har for spiren din ❤ ❤
Mest sannsynlig er det ikke noe ❤Vil anbefale deg å dra til lege og ta hcg prøve, kanskje du får roet deg litt ❤ det tar på psykisk å tenke på hva som skjer uten å få ett svar.Jeg hadde bittelitt knip i magen tidligere idag, men ikke noe ille. Det forsvant i løpet av noen sekunder. Det vil si, jeg hadde litt igår også. Men det også ga seg fort.
Jeg håper jo at det ikke er noe, men er veldig redd.
Støtter alt frk.m sa. Men brun utflod er ikke frisk blødning. Så håper på det beste, selvsagt [emoji4]Skal se at det at jeg havnet under 20% gjorde utslag.. Litt brunlig/rød utflod nå nettopp.
Mest sannsynlig er det ikke noe ❤Vil anbefale deg å dra til lege og ta hcg prøve, kanskje du får roet deg litt ❤ det tar på psykisk å tenke på hva som skjer uten å få ett svar.
Støtter alt frk.m sa. Men brun utflod er ikke frisk blødning. Så håper på det beste, selvsagt [emoji4]
Håper det er helt uskyldig- noe det helt sikkert er! Ring legekontoret og be om blodprøve dersom du er veldig usikker. Da kan du ta ny prøve på mandag og da vil det ha hatt en betydelig stigning dersom alt er bra trenger ikke legetime for å ta blodprøve.Skal se at det at jeg havnet under 20% gjorde utslag.. Litt brunlig/rød utflod nå nettopp.
Håper det er helt uskyldig- noe det helt sikkert er! Ring legekontoret og be om blodprøve dersom du er veldig usikker. Da kan du ta ny prøve på mandag og da vil det ha hatt en betydelig stigning dersom alt er bra trenger ikke legetime for å ta blodprøve.