Dag etter dag...

Chris9876

Andre møte med forumet
Nå er jeg så lei... Kanskje det hjelper å få ut et par ord på "papiret", så da fant jeg jaggu ut at jeg også ville skrive litt dagbok.. I september 2012 fant vi ut at vi skulle ha et lite nurk.. Noen mnd etter mistet vi.. Da var det bare påan igjen med prøving.. Sommeren 2013 hadde det endelig klaffet igjen! Men igjen gikk det galt, så i begynnelsen av november mistet vi - igjen.. Det er bare kjæresten min og min aller beste venninne som vet om det.. Men likevel føler jeg ikke at det er noen av dem som forstår meg hvor vondt det faktisk er... :(

Man føler seg så hjelpesløs..

Nå er vi i full gang med prøving igjen da, og jeg er på full leting etter symptomer hver dag.. (Dpo-verden om dagen...) så jeg krysser fingrene for oss!! :) :)

Huff, så kjedelig å miste, og i hvert fall to ganger etter hverandre. Det hjelper heldigvis å kunne få utløp for alle tankene på nettet :)

Håper du får noen skikkelige symptomer og en positiv test snart nå da! Lenge igjen til IKM? :)

... dobbel ...

Ja, det gjør faktisk det.. Godt å få det ut, er vondt å holde sånne ting for seg selv hele tiden..

IKM til mandag.. altfor lenge til! Blir jo så utålmodig :)

Er så rart, for i perioder kan jeg plutselig få en følelse av at denne gangen har det klaffet fordi jeg føler jeg kjenner det på kroppen - men så kan det plutselig gå over i negativitet igjen.. Og så begynner jeg å tenke at det aldri blir min tur osvosv.. Vondt altså!
Men får bare smøre meg med tålmodighet gitt :) :)

Over en uke med lett hodepine i dag... Drittlei!!
Håper kanskje det kan være et symptom..... :) *jaktejakte*

Uff, så trist at det har gått i vasken tre ganger. :( Satser på at når det klaffer for dere igjen at den virkelig da sitter!
Det er ikke så lett å gå og bære på sorgen og tapet etter en SA alene. Det er heller ikke noe man deler med "en hver mann", fordi det er så tabubelagt. Og man skal selvfølgelig ikke "plage andre" med sine egne greier.
Masse lykke til på mandag!

Krysser fingrene for deg :) Har ei venninne som har vært i samme situasjon. Hun oppsøkte lege etter 2 SA. Der fant dem ut at hun hadde for tykt blod.Noe som visst nok ikke er bra dersom fosteret skal vokse etter en viss tid. Hun måtte starte med blodtynnende medikament i de første mnd. Hun har termin om 5 uker ;)

Takk for det tulla84! :)
Er alltid like godt å høre "historier" som ender godt! Og heldigvis gjør de fleste det! Så jeg har troa på at vi skal få oss en liten verdensborger en dag! Skulle så gjerne bare hatt litt mer tålmodighet... :)

Dagene går så altfor seint.. Formen er helt ræva om dagen, og jeg håper bare det er symptomer på at det skjer noe inni der, og ikke influensa ellernoe.. All denne snøen gjør ikke akkurat humøret mitt så veldig mye bedre om dagen heller da.... Årh...

I dag blir det pizzabakeren til middag, selv på en torsdag - så lei er jeg i dag.... ;)

Spennende, krysser fingrene for deg! :D

Mensensmertene har begynt å snike seg innpå kjenner jeg, og i går fikk jeg en negativ test... Så da har jeg mista litt håpet denne mnd også.. Da får vi krysse fingrene for neste mnd gitt, og prøve å gå inn i en ny pp med godt mot! :)

Back
Topp