Dag 6 Level 1....

Rosa3

Gift med forumet
...og kjenner ikke antydning til at jeg har trent -dagen etter liksom...
Er kjempeforkjøla nå, så de siste to kveldene har det vært JÆVLIG tungt!

Men har kommet meg igjennom det..

Det funker, jeg får muskler!!!! Og er nesten 1 kg lettere enn ved start, faktisk.......

Men nå lurer jeg på om det gjør noe å gå over til level 2 før det har gått 10 dager.. Ho sier jo at mann går over til neste level når man er klar for det....?!

Og for de som ikke har skjønt det enda, så snakker jeg om 30 days shred.....![8D][:D]

Det gjør sikkert ingenting, men level 2 er tøft, så jeg ville ha fullført programmet om jeg var deg. Bare pass på at du gir alt du klarer på den økta du har, ikke bare fullfør, men gjør øvelsene så vanskelig som du får til. [:)]

Og det er jo uansett at når man trener ofte nok så slutter man stort sett å bli støl, utenom når man gjør noe nytt el, så det er jo bare et bra tegn. [:)]

ORIGINAL: småsmurf

Ja, å hvis du tøyer godt, så skal en vel teoretisk sett ikke kjenne så mye dagen derpå[;)]

kremt.. etter 1 og 2 dag var det jævlig!!!!!

ORIGINAL: Fru.MacDreamy

Ja, å hvis du tøyer godt, så skal en vel teoretisk sett ikke kjenne så mye dagen derpå[;)]

Men det er jo bare fordi du begynte på noe nytt, og kanskje du ikke var vant til å trene?
Det betyr ikke at treningen er mindre effektiv på deg nå. [;)]

ORIGINAL: toneany

Men det er jo bare fordi du begynte på noe nytt, og kanskje du ikke var vant til å trene?

Joda, har trent 3-4 ganger i uka før.....
Sier ikke at det ikke er effektivt, ser jo at det funker....
Bare skjønner ikke HVOR det kommer fra at det er 10 dager på hver level.. Ho sier jo ikke noe om det.. bare at man går over til neste level når man er klar....
Så da lurer jeg litt på om det er noe sånnt som bv-jenter har "kokt sammen"...[8D] (mener ikke feb09 jentene)

ORIGINAL: toneany

Joda, har trent 3-4 ganger i uka før.....
Sier ikke at det ikke er effektivt, ser jo at det funker....
Bare skjønner ikke HVOR det kommer fra at det er 10 dager på hver level.. Ho sier jo ikke noe om det.. bare at man går over til neste level når man er klar....
Så da lurer jeg litt på om det er noe sånnt som bv-jenter har "kokt sammen"...[8D] (mener ikke feb09 jentene)

Hehe, mente ikke å undervurdere deg da. [:D]
Men det heter jo 30 day shred, og det er tre level, da er det jo ti dager på hver. [8D]
Og så handler det vel om at man skal få best mulig resultater mens man følger programmet, og hun er vant til å jobbe med mennesker som er veldig overvektige, så det handler vel også om at de som trener skal trene så mye som mulig for å gå ned og få resultater av programmet. Men så klart, om du mener du er klar så kan du jo bare gå videre da, og prøve neste level. [8D]

Back
Topp