Dag 3...

Tanketrollet

Forumet er livet
Nå har jeg holdt på i 3 dager, og er ikke mye bedre, alt kommer opp.
Har gått ned 2,5 kg på disse dagene! [8|]

Er det noen som har noen gode tips??
Jeg er villig til å prøve alt.

Det jeg har prøvd; spise loff, drikke farris, cola og mariekjeks...

å drikke farris of cola kvar for seg funker bra på meg. ikkje på min bror så det han gjør er å ta et halvt glass av hver å blande det i lag.. smaker driiit, men funker bra;)

ORIGINAL: 1985

å drikke farris of cola kvar for seg funker bra på meg. ikkje på min bror så det han gjør er å ta et halvt glass av hver å blande det i lag.. smaker driiit, men funker bra;)

hmm.. tror jeg holder meg til hver for seg [;)] hehe

Blåbærsaft?

Riktig god bedring [:)]- den sjuken er det verste som fins [:'(]

ORIGINAL: FjerneErna

Blåbærsaft?

Riktig god bedring [:)]- den sjuken er det verste som fins [:'(]

seriøst?? blåbær?? hum...

ORIGINAL: Melamin og to små

Blande farris og eplemost 50/50[:)] Godt, godt for magen og pleier å være enkelt å holde på.

det er det jeg pleier å gjøre.. men mini lir totalt umulius av epleting, så må holde meg unna eplemost [&:]

Men takk for tips [:D]

Blande farris og eplemost 50/50[:)] Godt, godt for magen og pleier å være enkelt å holde på.

- fikk jeg råd om på legevakten da datteren min kastet opp på 6. dag....! Ellers fikk jo jeg sånn ekstrem svangerskapskvalme under begge graviditeter, og da jeg ble lagt inn var det standard prosedyre å ikke spise noe i det hele tatt på 3 dager for å "bryte" spy-mønsteret og gi magen en liten pause. Men da lå man jo på drypp...men la være å spise en hel dag, og forsøk forsiktig med litt kjeks dag to :) Og drikk små slurker :)

Lag kyllingsuppe  og ha det over potetmos men alt må lages med vann,
kok alt av vann før du evt drikker det,blåbærsaft,energidrikk sier og noen

ORIGINAL: Tanketrollet

det er det jeg pleier å gjøre.. men mini lir totalt umulius av epleting, så må holde meg unna eplemost [&:]

Nei, da funker det dårlig. Pærejuice da?

det har jeg ikke prøvd... er pærejuice lett å få tak i?? aldri sett det. hehe.

ORIGINAL: Hønepønemamma

kyllingsuppe og potetmos?? hehe.. vet du hvorfor det funker?
har aldri hørt om det før [:)]

ORIGINAL: Flizen

- fikk jeg råd om på legevakten da datteren min kastet opp på 6. dag....! Ellers fikk jo jeg sånn ekstrem svangerskapskvalme under begge graviditeter, og da jeg ble lagt inn var det standard prosedyre å ikke spise noe i det hele tatt på 3 dager for å "bryte" spy-mønsteret og gi magen en liten pause. Men da lå man jo på drypp...men la være å spise en hel dag, og forsøk forsiktig med litt kjeks dag to :) Og drikk små slurker :)

ja jeg fikk litt av det samme da jeg var gravid, cola-diett i 2 uker. eneste som kom inn i kroppen. kjempe herlig [&:]

Blåbærsaft/suppe er forslaget fra mannen.

Knekkebrød foreslår jeg, det binder væsken/magesyren fordi det er så forbaska tørt.

ORIGINAL: ehterg

Ei dame anbefalte 1ss potetmel i et glass vann. Da ville en spy en gang til, dikk et glass til så ville det holde seg i magen.
Syns det hørtes merkelig ut, men det var mye brukt. Potetmelet skulle visst binde til seg noe i magen[:)]

Vet det funka på nabogutten, så du kn jo prøve[;)]
God bedring iallefall[:)]

jøsses.. hehe. da lurer jeg sånn på hvem som først syns det der var en god idè [8D]

ORIGINAL: stinefine

Blåbærsaft/suppe er forslaget fra mannen.

Knekkebrød foreslår jeg, det binder væsken/magesyren fordi det er så forbaska tørt.

må tydeligvis skaffe blåbærsaft...

t

Nei, da funker det dårlig. Pærejuice da?

det har jeg ikke prøvd... er pærejuice lett å få tak i?? aldri sett det. hehe.

ja se der du [:)]
http://www.tine.no/binary?id=89473 :)

Sprite (brusen altså [;)]) og salte skruer er det eneste som fungerer på meg ihvertfall.

ORIGINAL: Nettien

Sprite (brusen altså [;)]) og salte skruer er det eneste som fungerer på meg ihvertfall.

Hmmm... [:D]

Nei vet du hva:

*sisteristepåtrollet*

Sånn, rista jeg kvalmen ut nå?? Går da ikke an å være kvalm så lenge.. det er jo pyton!!!

Her er det kjerringråd mot kvalme:
http://www.kjerringrad.com/kvalme-og-omgangssyke-381.html

Det skal binde magen og holde igjen,fikk tips av legen min

ORIGINAL: Hønepønemamma

kyllingsuppe og potetmos?? hehe.. vet du hvorfor det funker?
har aldri hørt om det før [:)]

ORIGINAL: Molly80

Nei vet du hva:

*sisteristepåtrollet*

Sånn, rista jeg kvalmen ut nå?? Går da ikke an å være kvalm så lenge.. det er jo pyton!!!

Her er det kjerringråd mot kvalme:
http://www.kjerringrad.com/kvalme-og-omgangssyke-381.html

den er der ennå gitt. hehe.

det som er så ekstra herlig er at jeg skal levere matte-mappe i morgen, og skulle skrive meta-teksten nå i helgen siden mannen jobbet og alt. til nå har jeg fått skrevet 0 ord [8D]

Back
Topp