Dag 3 av 30DS

tuppa86

Forumet er livet
*puuuuuuh* Bare æ som syns d bli tynger og tynger [8|] Har sikkert sammenheng me at æ e så stiv da.. for ikke å snakk om at æ va STA og sku klar AILLT på det hardeste, bortsett fra armhevingan.. dæm har æ itj sjans te einno[8D] Tungt, men klart aillt uten pause (bortsett fra ein plass æ mista balansen da..hehe.. mått finn igjen balansen[8D])

Ferdig allerede?? [:D] Flinka!

Her blir det ikke trening før lillemor er i seng i kveld. Tror ikke det er så lett å få gjort det med henne flyende i beina på meg[8D]

Er litt støl i dag, så det kan bli tungt!

ORIGINAL: *snuppis*

Her blir det ikke trening før lillemor er i seng i kveld. Tror ikke det er så lett å få gjort det med henne flyende i beina på meg[8D]

Noah e te dagmamma hainn sjø[;)] Æ sitt å skriv bachelor, og unne mæ træningspause istedefor lunsjpause[8D] Ha'kke vært like mulig å gjennomført me Noah rundt mæ nei[8D] Men æ syns det e sååå godt å kun slapp av når hainn e lagt for kveill'n [;)]

ORIGINAL: tuppa86

Noah e te dagmamma hainn sjø[;)] Æ sitt å skriv bachelor, og unne mæ træningspause istedefor lunsjpause[8D] Ha'kke vært like mulig å gjennomført me Noah rundt mæ nei[8D] Men æ syns det e sååå godt å kun slapp av når hainn e lagt for kveill'n [;)]

Ahh..da skjønner jeg at du får det til ja [:D]

Det er ganske tiltak å sette i gang etter at lillemor er lagt ja, men det tar jo bare en halv time heldigvis. Jeg skal klare å gjennomføre denne gangen.

Syns det var lettere i dag enn i går, men i går var jeg SHITSTØL!
Satt nettopp å tenkte på at jeg må ta med laptoen på hytta i helga for å trene [8D]

Kunne godt vært litt flinkere med kosten jeg da, men men..
Bedre enn å ikke gjøre noe uansett [;)]

Kjenner det godt på kroppen, og det er en goooooooood følelse [:D]
Mamma sa at om jeg fullfører det her så skal hun ta meg med på en liten shoppingtur [:D][:D]

ORIGINAL: Lillemoor

Ferdig [:D]

Sykt tungt i dag. Så stiv i beina!!

Flinke vi er jenter[:D][:D][:D]

Må si det hjelper virkelig å ha flere og gjøre det sammen med !
Føler mye mer at jeg må gjøre det [:D] Gøy ! Kan jo ikke backe ut nå [;)]
Bra motivasjon [:)][:D]

SÅ enig!! Vi får pushe hverandre så godt vi kan hvis noen sluntrer unna [;)]
Veldig fint med en tråd hver dag som man "må" rapportere dagens innsats i!

Back
Topp