Dag 12 *Oppdatert med bilde*

*ZimileMamma*

Gift med forumet
I dag er jeg på rugedag 12, og har jo seff sniiiiktesta! [:-]
Veit ikke helt om jeg skal tørre å juble pittebittelitt....fikk en sytrå tynn strek! [8|][:-] Prøvde å ta bilde, men kamera gikk jo batteritom [>:]
Har 1 test til som jeg skal ta i morgen, og kjøpe en digital i dag og ta på onsdag, som er testdato.

Kryss fingrene da jenter!!!! [:D] Nerver i høyspenn her!

.......................................................................................................................................................................................................

Noen som ser streken??? Både jeg og mannen så den altså...helt sant! [;)][;)]

Krysse alt jeg kan jeg for at testen blir bare sterkere og sterkere.
dette blir spennende altså, og har du en tynn strek så satser jeg på det har festet seg en liten spire der, så fåråløbli hvisker jeg stille gratulere, og skal si det høyere når testen er enda sterkere.
[:D][:D][:D]

Håper og tror at streken bare blir sterkere og sterkere[:D]

ORIGINAL: Chumalunga

Åååå så utrolig spennende! Krysser alt jeg kan for at mitt lille Gratulerer kan bli til GRATULERER! på onsdag!

Sier ett stille hurra for deg.. [:)]

Oioioi! då blir den nok sterkare i morgon![:D]
Kviskre eit lite gratulera [:D][:D] kjempespennandes!!

Vil teste Nåååååååååååååå! [8D] Ble skikkelig ivrig nå! Håper virkelig det blir sterkere kryss i morgen...og at det står GRAVID på testen på onsdag!

Iiill en strek er en strek!!

Hvisker grattis[:)]

Krysser alt for at det lyser GRAVID mot deg på onsdag[:D]

En strek er en strek, fikk jeg høre når jeg fikk samme nesten usynlige streken på rd 10. Håper din fortsetter å utvikle seg positivt, og at vi kan rope gratulerer høyt[:D]

jeg ser streker når jeg myser...
og den er nok enda sterkere i virkeligheten...juhuuuuuu....[:D]

Ser streken!!! Håper den bare blir sterkere og sterkere

Er så spent på å teste i morgen! Tror jeg skal ta "hull" på digitale i morgen...er jo dag 13 så skulle vel tro at hvis jeg har hcg så skulle den slå ut i morgen?
Vet ikke hvorfor, men sitter med følelsen av at det er noe som ikek stemmer helt...[:-][&o]

Ser en svak strek der! [:D]

Sier gratulerer, jeg[:)]

Back
Topp