dag 10!!!

storkpia

Betatt av forumet
e på rugedag 10 i dag!!![:D] åååhh,kjenner at nå kommer trangen til å snikteste sterkt!!![;)] denne crinonen er skummel synes jeg,kjennes jo ut som man er gravid jo... [:'(] ømme pupper,små kvalm etter man har spist,trøtt osv...ha ein toppers dag damer.

mhm....enig men tørr ikke, er på rugedag 12..jeg hadde ømme pupper i 3-4 dager bare.[&:][&:][&:][&:][&:]vil ha symptomer....skal du snikteste da??[:D]

tørr ikke jeg heller...[;)] skal prøve å vente til fredag... åååhh men det er jo såå spennende... nå begynner dagene å gå sakte synes jeg..
MASSE LYKKE TIL SIWRO!!!! dette blir så bra!! januar babyer på oss det blir det!!!

hadde håpet det...men begynnt å blø[:(][:(][:(][:(][:(]dett heeelt i sjiten, hadde sånn troa...nå gråter jeg bare[:(][:(]
ORIGINAL: storkpia

tørr ikke jeg heller...[;)] skal prøve å vente til fredag... åååhh men det er jo såå spennende... nå begynner dagene å gå sakte synes jeg..
MASSE LYKKE TIL SIWRO!!!! dette blir så bra!! januar babyer på oss det blir det!!!

off,så UFATTELIG trist!!!! har liksom ikke ord...[:(] ta godt vare på deg selv!!!! sender masse varme tanker og gode trøsteklemmer til deg!!!

ORIGINAL: storkpia

e på rugedag 10 i dag!!![:D] åååhh,kjenner at nå kommer trangen til å snikteste sterkt!!![;)] denne crinonen er skummel synes jeg,kjennes jo ut som man er gravid jo... [:'(] ømme pupper,små kvalm etter man har spist,trøtt osv...ha ein toppers dag damer.

Er så enig så enig. Er selv på rugedag 10, og kjenner trangen til å teste[;)]

Back
Topp