Daddy baby shower

Sukkertøy

Glad i forumet
82bb95cad9661a356921edba30a7bd7d

Det er mange som er opptatt av babyshowers osv for oss som venter, også er det gjerne slik at det kun er for oss damene. Mannen presterte å si : det er så idiotisk at mannen liksom bare skal bli kastet ut, jeg har da vært med på å lage ungen jeg også?? Svarer han da at : jammen vil du være med da?
-nei, men det er prinsipp og jeg orker ikke alle dere kaklehønene samtidig :p , fikk jeg til svar.
Så nå har jeg startet mission baby daddy shower, og skal arragere manne shower for den furte mannen min :p blir spennende å se hans reaksjon når alle gutta står her på døra :p :D
Fler som skal lage stas på mannen?? :D

Så flink du er!

Nei... Tror det hadde vært skilsmissegrunn i heimen her gitt. Hatet min første og såå glad for at jeg ikke får nå. Gubben syns det er en idiotisk og amerikansk tradisjon.

Men han har smelt kommentarer om at hvis de har så sykt behov for å ta meg på magen (hater det) kan de klappe han på pungen først og si "godt jobba". ;) Faren for blåveis er vel tilstede i begge senarier men liker at han tar ansvar ;)

Vet ikke om det blir noe babyshower her, men håper det i såfall blir som det med svigerinna mi! :) Vi hadde jenteting på dagen, og gjorde de typiske jentetingene, og på ettermiddagen gikk vi ut å spiste med mannfolka våre! :) Det var kjempehyggelig!

Veldig fin og kul tanke, virkelig :)
Men det blir ikke noe shower for verken mor eller far her.

Jeg er ikke noe fan av babyshower, så blir ikke å ordne noe for far nei :p

Her blir det nok ingen shower for verken mor eller far:) men morsomt at du vil gjøre det for mannen din da!:)

Haha... Blir nok ikke noe på gubben her nei. Når han går å er konstant fyllesyk i to mnd. Kaster opp alt. Sovner sittende til Barne-TV og trenger hjelp til å snu seg i senga etter en dag på jobb pga bekkenlåsning. Da skulle han fått. :p men tror ikke jeg får denne gangen også. Og det er greit. :)

Morsomt å ville gi en shower til far! Mannen min kunne godt fortjent en fest, igrunnen, men jeg gidder neppe ta det videre :p

Fikk veldig lyst til å lage manneshower jeg altså! For en super idé. Kjenner kverna jobber, vi får se hva det blir til :D

Jeg får babyshower selv, og det blir nok koselig.

Ja altså greia er jo at jeg vet to venninner samler sammen å skal årne for meg og mannen ble jo nesten litt furt for at det er forskjell. Men vil heller ikke være her med alle damene og det skjønner jeg jo. Så har laga en hemmelig gruppe på face for han, slik at kompisene hans kan komme å sette litt stas på han også :) pizza, øl/brus og barne og kjærring fri i noen timer. Dette er bil karer så blir vel bare bil prat og youtube gloing på ræææserbiler :p men poenget er jo at han skal få litt oppmerksomhet han også :)

Ja altså greia er jo at jeg vet to venninner samler sammen å skal årne for meg og mannen ble jo nesten litt furt for at det er forskjell. Men vil heller ikke være her med alle damene og det skjønner jeg jo. Så har laga en hemmelig gruppe på face for han, slik at kompisene hans kan komme å sette litt stas på han også :) pizza, øl/brus og barne og kjærring fri i noen timer. Dette er bil karer så blir vel bare bil prat og youtube gloing på ræææserbiler :p men poenget er jo at han skal få litt oppmerksomhet han også :)
Syns det er en kjempefin idé :) Han kommer helt sikkert til å sette pris på det :)

Så koselig at du gjør det for mannen :) Jeg gidder ikke styre med det :p

82bb95cad9661a356921edba30a7bd7d

Det er mange som er opptatt av babyshowers osv for oss som venter, også er det gjerne slik at det kun er for oss damene. Mannen presterte å si : det er så idiotisk at mannen liksom bare skal bli kastet ut, jeg har da vært med på å lage ungen jeg også?? Svarer han da at : jammen vil du være med da?
-nei, men det er prinsipp og jeg orker ikke alle dere kaklehønene samtidig :p , fikk jeg til svar.
Så nå har jeg startet mission baby daddy shower, og skal arragere manne shower for den furte mannen min :p blir spennende å se hans reaksjon når alle gutta står her på døra :p :D
Fler som skal lage stas på mannen?? :D

Veldig søtt!! :) nei ikke no her foreløbig:)

Her blir det nok ingen babyshower, men synes dette var et kjempemorsomt påfunn! Hurra for likestilling :D

Koselig :) jeg fikk "babyshower" med førstemann, men det var mer venninnekveld hvor vi koste oss med kaker xsmile9

Morsom ide, men blir ikke noe overraskelse på han her nei. Regner ikke med at det blir babyshower på meg heller, så da stiller vi likt. Har ikke behov for det og gir han heller oppmerksomhet på andre måter enn å dra inn en haug single kompiser. Feks gi han mulighet til guttekveld når han selv vil.

Mulig jeg får kompisene til mannen til å fikse noe. Mannen min er fra Canada, og der har di diaperparty for gutta :)
Vi var faktisk på det i Canada i sommer, utrolig gøy! Jeg var så klart eneste jenta ;) Der har alle med seg drikke og en pakke bleier til den vordende far, han blir jo tross alt bleieskiftarbeider, haha! Også drakk alle seg shitfaced.
Jeg syntes jo at vi måtte gjøre noe mer, så jeg lagde musefletter på far (Han hadde veldig langt hår) bandt blått pakkebånd i museflettene, festa en smokk på skjorta hans og gav han en tåteflaske med sprit som han måtte drikke av hele kvelden ;)

Her blir det til at jrg har invitert kompisene hans på grilling og at de skal ha med morsomme gaver til kommende far, blir ingen fyll, men en morsom dag hvor alle vennene hans er samlet for å sette stas på far som ofte blir glemt :)

Back
Topp