Daarlig....

Kanskje snart?

Elsker forumet
Jeg oensker og ber om at det er gode tegn jeg naa (pleier ikke tolke tegn etc og vet det er tidlig) Er paa rugedag 11-12, og har skikkelig vondt i siden, foeles som sting. Og er temmelig kvalm [:'(] Har lyst aa spy [8|]
Men har og menskrampelignende smerter i magen saa toer ikke tolke for mye uansett..Ikke hatt disse "bivirkningnene" foer... [8|]

Ta en test [;)]

så spennende...fortsetter å krysse alt jeg kan[:D]

ORIGINAL: GunnElin

wohoooo så spennanes. e så hærlig å at æ kan si at æ hadde d sånn da æ va gravid. kos å se at andre har d som æ hadde d :)[:D][:D][:D]

e i klemme humør i dag :)

Mottar den klemmen med aapne armer jeg [;)]

ORIGINAL: fano

Ta en test [;)]

Hmm vet ikke om jeg toer [8|]

ORIGINAL: 11Giggs

Ta en test [;)]

enig [:D]

Hehe men dere har da sa daarlig innflytelse..Jeg vil(toer) ikke snikteste [8|] Men foeler presset for aa kjoepe test i morra og proeve... [8D]

ORIGINAL: Kanskje snart?

Ta en test [;)]

enig [:D]

Hehe men dere har da sa daarlig innflytelse..Jeg vil(toer) ikke snikteste [8|] Men foeler presset for aa kjoepe test i morra og proeve... [8D]

he he skjønner den altså [;)] Tester nok først på lørdag/søndag jeg.
*Spent på deg*

denne stingfølelsen??? hvordan er den... jeg har det i dag oxo.. på venstre side.. akkurat under ribbena på en måte.. litt ut på siden...

ORIGINAL: *justme *

denne stingfølelsen??? hvordan er den... jeg har det i dag oxo.. på venstre side.. akkurat under ribbena på en måte.. litt ut på siden...

slik hadde jeg det for en dag eller to siden...

Ta en test [;)]

Slenger meg på her...

TVI TVI

Trenger hvertfall ikke være negativt. For man får jo menssmerter når livmora vokser også! Lykke til og krysser fingra for dere!!!

test test test hihihi.

den er sikker positiv.

lykke til[:D]

ORIGINAL: *justme *

slik hadde jeg det for en dag eller to siden...

Ja det er noe slikt.. Er jo som naar man trener for hardt feks.Den type sting, rett under ribbeina paa vensre side og faktisk,,,

ORIGINAL: _venter_

test test test hihihi.

den er sikker positiv.

lykke til[:D]

Hmm slem du er hehehehe[:)] Skal se om jeg kanskje kjoeper en idag..Og teste idag eller imorgen,,, Vet ikke om jeg vil odelegge helga da[8|]

Høyrest ut som bra tegn det der ja! Masse lykke til med testing! Den SKAL bli positiv!!! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Høyrest ut som bra tegn det der ja! Masse lykke til med testing! Den SKAL bli positiv!!! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Haaper du har rett  [8|]

Back
Topp