Daaaa...*oppdatert*

tuppa86

Forumet er livet
går æ å legg min kjære gut på 1.5 år i storgutsæng for FØRSTE gang... hmmm... SKEPTISK e ganske beskrivende for ka æ e te akkurat det...hehe... Så gjenstår d å sjå om æ e tebake om 5 min eiller 5 tima... hmmm

Ønsk mæ lykke te da!![8D]

Gikk da SUPERT herre!![:D] Gutn søv så søtt i storsænga si atte...

Lykke til!
(ganske sikker på at det går bra.[;)])

ORIGINAL: studentmamma2010

Hvorfor storseng allerede? [:)] Min gutt er 2 og har goood plass i senga enda, skal ligge der til han er minst 4 [8D] (Orker ikke storseng tilvenning som student, tida alene på kvelden er underbar!!)

Storseng fordi hainn hoppe ut av sprinkelsænga, og det kainn gå ille på ett mørkt barnerom på nattestid... [8D] Har null problem med å kom sæ utav så æ plutselig i går... så like greit å bynn tilvenninga da[8D] men hadd håpa vi kun bruk sprinkel my længer ja[8D]

ORIGINAL: tuppa86

Hvorfor storseng allerede? [:)] Min gutt er 2 og har goood plass i senga enda, skal ligge der til han er minst 4 [8D] (Orker ikke storseng tilvenning som student, tida alene på kvelden er underbar!!)

Storseng fordi hainn hoppe ut av sprinkelsænga, og det kainn gå ille på ett mørkt barnerom på nattestid... [8D] Har null problem med å kom sæ utav så æ plutselig i går... så like greit å bynn tilvenninga da[8D] men hadd håpa vi kun bruk sprinkel my længer ja[8D]

Ser den! Mi klatrer også ut.. Hadde det ikke vært for bollemagen så hadde hun slått haka rett nedi.. Så vi vurderer å ta av ene kanten på senga nå..[;)]

oppdatert![:D]

4 år i sprinkelseng??????????

ORIGINAL: RegniEsil

når andrea bytta til storseng, så gjekk det bra dei fyrste dagane pga at ho skjønte ikkje at ho kunne berre gå ut av senga... [8|][:)] men så sette det i gang med tassing og krangling nokon kveldar, før ho skjønte at ho skulle faktisk ligga i senga etter at ho var lagt om kvelden.. 

hehe, hainn hadd FULL forståelse for at det gikk an å gå ut av sænga hainn her ihvertfaill [8D] Hadd nånn runda [8D]

Back
Topp