Da..

^Milla^

Gift med forumet
har æ snakka me kvinne/barn på St. Olavs, va satt oppp time t UL den 30, altså neste onsdag..[:)]

E jo stort sett fornøyd med det, men kjent at magen knytta sæ som F*** me engang æ hadd lagt på.. Så fikk over ei hel uke på mæ å hold pusten å gru mæ...*BitAvAlleNeglan*
hehe

Fikk oxo brev fra jordmor idag, skull dit t første "time" den 11 november.. Å da va det egentlig ikke time engang, men sånn gruppegreier.. Info å lignende..
Syns kanskje det va litt seint, men har jo ikke peiling ka som e normalt så..[8|]

Må kanskje ha førstegangskontroll t lege før den tid? Sto at æ skull ta med helsekort t den jordmortimen, å det får man jo på førstegangskontroll?

Så spennende! Det blir lange dager! Meeen du får glede deg til du ser et bankende hjerte[:D] 

Jeg ville tatt en tur til legen før den gruppetimen med jordmor.

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

Så spennende! Det blir lange dager! Meeen du får glede deg til du ser et bankende hjerte[:D] 

Jeg ville tatt en tur til legen før den gruppetimen med jordmor.

sign[:)]

Jaaaa glæde mæ t d!!![:D] D ska vær et bankende hjerte der!!! hehe (e ikke heeelt overbevist, men prøve så godt æ kan) [8D]

Ringe legen i mårra æ da, så får æ vell førstegangs-kontrollen i løpet av oktober[:)]

Venting er kjeeeedeliiiiig!
men er jo ikke noe annet å gjøre [8D]

Gleder meg til å høre hvordan det var hos legen! [:D]

Jaaa spennende spennende [:D] bare kjipt man må veeeeeeeeent... tida går jo så forbanna seigt å treigt når man veeeente [8D]

Kjipt å vente, men godt at du endelig vet når ul timen skal være. Er jo i grunn ikke noe bedre å vente på å få time. [;)]

Sånn va det med mæ å. Va så tøff i trynet før æ fikk time og rett etterpå fikk æ nesten panikk. Det va jo plutselig så skummelt. Legen sa te mæ at dokker damer bekymrer dokker hvis dokker itj bli gravid og bli bekymra om dokker bli det!

Ja vældi greit at æ veit at æ har time allfall.. Neste onsdag i 15.00 tida så e æ enten lykkelig gravid, eller knust..
D e jo 50-50, å syns egentli at det e ganske så skummelt[:-]

Håpe VIRKELIG det blir en bra høstdag, men e livredd for at det ikke blir det..[:'(]

E ganske lei av å bekymre mæ no, så orke ikke det før mandagen allfall, men da blir det vell nånn piiinefulle daga frem t onsdagen..[8D]

Back
Topp