Da

Gunni

Forumet er livet
Da stikker jeg meg en liten tur på verandaen og tar meg en blås. Imorra skal jeg til tannlegen...igjen... Var en stor bit av tanna mi som falt ut på torsdag. Og så har jeg ei midlertidig fylling som må byttes ut.

Nå ser jeg de lilla lappene fly avsted.....fly fly.....

Uff, tannlege ja...skulle vært der og byttet ut alle tennene mine[&:] Lykke til med tannlege! 

Da har jeg vært til tannlegen, og endte opp med å rtekke den. To-dagers hodepine!!!

ORIGINAL: Tusull

Skjønner godt at du har lyst å røyke igjen.. Enkelte daer savner jeg den så!!
Men jeg har ikke lyst å begynne igjen, heldigvis!!! Men det kan jo gå over desverre... [&:]

Helt enig her... ikke lyst å begynn igjen.. har festrøyka ett par ganga da. men har HELDIGVIS ikke lyst på røyk dagen etter alkohol.....
så satsa på at d går bra.... [;)]

ORIGINAL: Gunni

Da har jeg vært til tannlegen, og endte opp med å trekke den. Tre-dagers hodepine!!!

Og det ble ca 1000 kr rimeligere enn jeg hadde sett for meg... Men må tilbake i august igjen...[&o]

va hos tannlegen idag æ.... fikk regning på 4000 på ei tann [:@]     å har ei til tann som bi like dyrt.....ååååhhhh!!!! Sku ha vært gratis me tannlege...

ORIGINAL: Elenia

va hos tannlegen idag æ.... fikk regning på 4000 på ei tann [:@]     å har ei til tann som bi like dyrt.....ååååhhhh!!!! Sku ha vært gratis me tannlege...

Rotfylling eller? Hadde jeg skulle fiksa biten som falt utav tanna mi, ville det ha kosta så mye. Derfor trakk han den istedet, ei tann som ikke er viktig sa han.

Skal trekke samme tanna i underkjeven om to måneder. Jeg fikk regning på 1800 for trekkinga og et hull.

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Gunni

ORIGINAL: Elenia

Rotfylling eller? Hadde jeg skulle fiksa biten som falt utav tanna mi, ville det ha kosta så mye. Derfor trakk han den istedet, ei tann som ikke er viktig sa han.

Skal trekke samme tanna i underkjeven om to måneder. Jeg fikk regning på 1800 for trekkinga og et hull.

Hihihi vokste den opp igjen??? [8D] [:D]

[:D][:D]Tihi...orka ikke begynne å forklare hvilken tann og hvor den er osv...tihi... Jeg tok meg i det med det samme jeg skrev det, men jeg visste dere ville skjønne det lell...[:)]

Men jeg sliter fortsatt med hodepine og kløen...bæsj assa

Back
Topp