Da...

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
hadde jeg iallefall fått ryddet stua[:D] Orket ikke å vaske siden jeg gjorde det så grundig forrige helg, så idag har jeg bare ryddet litt...støvsuget gulv og sofa (pga hundene)...ryddet unna MASSE reklame...fjernet aske i ovnen...[:D] Litt stolt nå ja[:)] Men får mase på gubben at han tar kjøkkenet...i morgen...siden han er på jobb i dag...så skal jeg ta badet og vaske ENDA mer klær...også stryke siste babytingene[:)]

Jammen er du flink!! [:)] Hvordan går det med valpene forresten??

De vokser de...er såååå nydelig atte...[:)] Nå knurrer de og leker masse...og har begynt med valpefor på dem...det er nam nam[:)] 1 mnd til de skal forlate oss...på en måte godt...men sååå trist det komemr til å bli...[:(]

å herlighet så nydelig... har dere fått solgt alle? Uff, er trist å gi dem fra seg, men hadde vel blitt litt mye å beholde alle [;)]

Vel, er mye i dette med disse valpene...men vi har fått ordnet det slik at alle valpene skal på ett omplasseringshjem i Sverige...eneste måten å bli "kvitt" dem på[&:] Alle valpene drar og blit omplassert videre av dem...det som er så flott er at dette omplasseringshjemmet er like strenge på regler og at dyrene skal ha det bra, akkurat som når man skal adoptere...her sjekkes bakgrunn med dyr fra før, huset de skal bo i, inntekt, rulleblad...alt for at valpene skal ha det godt[:D] Og det var en av forutsetningene våre[:D]

ORIGINAL: Cece_28.04.07

Vel, er mye i dette med disse valpene...men vi har fått ordnet det slik at alle valpene skal på ett omplasseringshjem i Sverige...eneste måten å bli "kvitt" dem på[&:] Alle valpene drar og blit omplassert videre av dem...det som er så flott er at dette omplasseringshjemmet er like strenge på regler og at dyrene skal ha det bra, akkurat som når man skal adoptere...her sjekkes bakgrunn med dyr fra før, huset de skal bo i, inntekt, rulleblad...alt for at valpene skal ha det godt[:D] Og det var en av forutsetningene våre[:D]

Det er betryggende å vite da! Man vil jo at de skal komme til et godt og trygt hjem. Blir jo som barna dine det også... Jeg har ihvertfall hatt det slik med dyr jeg har hatt[:)]

Så flink du har vært da[:)]

Back
Topp