Da

Ametyhst

Glad i forumet
har mannen hatt bilen på verkstad, så da er det berre å gleda seg og venta på den rekninga i tillegg til vegavgift, renovasjon and so on........[8|]

Jau hau!

Huff ja. Synes jeg kjenner til følelsen ja. Håper ikke det blir så ille da. Vegavgifta får man ikke gjort så mye med. Selv har vi 4 biler så du kan tenke deg hva den lønna går til! Heldigvis er samboeren min bilmekaniker slik at vi har store utgiftene på reperasjoner[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Huff ja. Synes jeg kjenner til følelsen ja. Håper ikke det blir så ille da. Vegavgifta får man ikke gjort så mye med. Selv har vi 4 biler så du kan tenke deg hva den lønna går til! Heldigvis er samboeren min bilmekaniker slik at vi har store utgiftene på reperasjoner[:)]

IKKJE store utgifter du meinte håpar eg, hehe[:)]
Men 4 bilar??Det var ikkje måte på nei[:D]

Uff ja februar er en fæl måned når det gjelder regninger [:(]
Og da hjelper det ikke at du har måtte ha bilen på verksted i tillegg.....
[:(]
Du får spille lotto og håper på vinnersjangse[:D]

Biler er pengesluk [8|] Vi hadde vår på reperasjon, 11 000 kosta det... Skulle selge den så måtte fikse den litt først. Også fikk vi heller ikke solgt den før nå, etter å ha hatt den ute i 8 mnd eller noe [&:]

Henta og bilen idag- har vært på service og EU godkjennelse+ bremsene framme måtte skiftes- svisj der var jeg 10 000 fattigere!

Jippi@/€%}~$}|

Dyrt med bil altså:/

ORIGINAL: heggen

Henta og bilen idag- har vært på service og EU godkjennelse+ bremsene framme måtte skiftes- svisj der var jeg 10 000 fattigere!

Jippi@/€%}~$}|

Huff, så kjipt :S

ORIGINAL: FrøkenH

Dyrt med bil altså:/

Mhm :/

Back
Topp