shiby Forumet er livet 24 Des 2007 #1 ønske alle juni snuppene sine (og dere andre selvfølgelig) en riktig god jul!! [:D][:D]håper dere får en fiiiin feiring og masse fine gaver [:D] klem fra shiby og markus[:)]
ønske alle juni snuppene sine (og dere andre selvfølgelig) en riktig god jul!! [:D][:D]håper dere får en fiiiin feiring og masse fine gaver [:D] klem fra shiby og markus[:)]
M mammatileijente Forumet er livet VIP 24 Des 2007 #2 God jul til deg og[:D] Og alle dere andre her inne! Håper dere får en fin fin feiring i morgen[:)] Juleklemmer fra Gry og Frida
God jul til deg og[:D] Og alle dere andre her inne! Håper dere får en fin fin feiring i morgen[:)] Juleklemmer fra Gry og Frida