Da vet sjefen det..!

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Hun ringte og lurte på hvordan det gikk med meg (etter 1 uke med sykemelding), og da sa jeg likegreit at jeg var gravid og at sykemeldningen skyltes blødning. 

Tror hun ble litt sjokka (da hun sa, du er gravid igjen ja *fnis*), men hun hørtes ikke negativ ut, og det er vel i prinsippet ikke lov. 

Så da vet sjefen det, en byrde tatt av mine skuldre..trenger jeg ikke å tenke på det lenger 

Noen andre som har fortalt nyheten? 

Gjorde det dagen etter jeg testa positivt, sa ifra meg ett supert jobbtilbud og ville gi ei forklaring på hvorfor jeg takka nei sånn plutselig.

Gruer meg skikkelig til akkurat det altsåemoticon må være greit å være ferdig med!

Fortalte d da jeg var ca 5 uker fordi jeg følte d var sannsynlig at jeg kom til å bli dårlig som sist:-) Gikk veldig greit her og glad jeg fortalte d, for jeg har ikke vært på jobb siden pga sykemld akkurat som venta;-)

nei har ikke fortalt det enda,først skal familien få vite det og det blir ikke før i uke 12....

Synes det er for tidlig å fortelle det jeg.. Venter med jobben hvertfall sjefen til jeg er 12 uker ++.. Familien skal få vite det om noen uker kanskje... er selv 7 uker i dag:) 

Jeg fortalte sjefen på den ene jobben min allerede etter 5 uker, fordi jeg hadde fått tilbud om å jobbe 80% på den andre jobben. Den andre jobben er på dagtid og mindre Stress så fortalte det for å hi endring til hvorfor jeg sa opp så plutselig!

den andre jobben fikk vite det i går faktisk. Fordi jeg skulle jo signere denne kontrakten på 80% og jeg ville ha det rene på bordet og ikke komme i ettertid å si det når jeg hadde signert, det hadde jeg følt hadde vært litt sleipt.

eneste nå er at jeg bare har kontrakt til desember... Og det er litt dumt for jeg MÅ jobbe i januar for å få permisjonspenger.... Så vi får håpe jeg holder meg frisk sånn at sjefen forlenger kontrakten min!

Jeg måtte fortelle det etter positiv test pga risikoarbeid! Hun tok det fint da hun vet at jeg mistet i mai.. Så kom vel ikke som en bombe :p

Sjefen var faktisk den første som fikk vite det,ikke fordi jeg gjerne ville fortelle det,men fordi jeg ville forklare hvorfor det var litt vanskeligere for meg på jobb. Var og er utrolig plaget med trøtthet og kvalme og håpet det skulle bli lettere å bli 100% i jobb hvis jeg var åpen. Hun reagerte med å gi meg en klem,gratulere og spørre hva arbeidsplassen kunne bidra med for at jeg kunne fortsette å jobbe lengst mulig. Da jeg senere ble sykemeldt og syns det var vanskelig å fortelle ba hun meg være glad over situasjonen jeg var i og håpet jeg snart var i form til å komme tilbake:)

Jeg har fortalt det til alle på jobb. Jeg har hatt 3 aborter å år, og ville være åpen om hvorfor jeg ble sykemeldt og ikke var helt meg selv på jobb. De tok det veldig bra. Sjefen min har allerede tilrettelagt arbeidstid for meg, og nå når jeg ble sykemeldt pga kvalme og tretthet var hun veldig enig med meg.

Har ikke fortalt det ennå og prøver å skjule det så lenge som mulig.
Sliter litt med uniformen da :S Begynner å bli trang... Må ha knappen åpen når jeg sitter, hehe!
Men hun spurte for ikke så lenge siden om ikke nr to var på vei snart og at det ikke var noe å vente med, så regner med at det går bra selv om jeg gruer meg litt da...

Eg sa d te mamma å pappa me ein gong for eg klare kje holda noge skjult for de å de e gode å ha.. Så te bestevenninden min o... For hu e me meg kvar dag å ser jo at eg e dårlige så... Så hadde eg et lite dilemma for eg blei sykemeldt å sa til sjefen hvorfor, mn d som e st sjefen min e søstera mi, å hu har jo venta på at detta skulle skje å eg er aldri syk så hun hadde forstått det uansett.. Eg tenke sånn at eg kan sei d te dei så får veta om d ende gale.. Mn vil ikje gå ut me det til andre venner ol før uke 12 eller etter en evt ultralyd som viser at alt er bra..

Jeg sa det allerede i uke 7 til sjefen, for jeg var så dårlig en dag. Dessuten vet han om sa'en, så han visste jo at vi prøvde ;)

Har ikke fortalt noe ennå, har ikke sett noe grunn til det:) Får si det til henne rundt ultralyden:)

Forstår godt dere andre har fortalt det, det har nok sjefen uansett satt pris på=)

Back
Topp