Da vet foreldrene våres det

siljesarsten

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Da klarte ikke mannen og holde seg lenger, skulle egentlig vente med og fortelle det til når jeg skal feire familieselskap men den gang ei.
Han er så stolt så det bare datt ut av han til familien sin så da måtte jo heg fortelle det til familien min. Synes det var litt tidlig siden jeg bare er 9+0 men håper at det går bra denne gangen også.
Familien er i ekstase over og få enda et familiemedlem ❤️

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Gleder meg så til å fortelle det til våre foreldre! Vi vil vente til jeg er 12 uker på vei, så to og en halv uke igjen! På mannen sin side blir det første barnebarnet, så det blir ekstra stas :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så koselig da:)
Her vet "alle" det :p er 10 uker i morgen..

Er jeg den eneste som gruer seg? Etter noe som skjedde med min datter så ville ikke foreldrene mine at jeg skulle få flere barn. Men ting er jo annerledes nå, alt ligger mer til rette og dessuten får det nye barnet en annen far :) så burde jo gå bra men kjenner jeg er skeptisk da mor er veldig engstelig av seg.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Gruer meg ikke, men forventer del is negativ respons fra noen. Ikke noe jeg bryr meg om, men nok til at vi har ventet hittil og venter i noen uker til. Vi er 14/15 uker når jeg regner med vi sier noe.. om det ikke er synlig så venter vi litt til..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Så koseli:) Her veit min fam det..pga ei søster som ikke kan holde kjeft:(..hans fam veit ikke noe enda.

Vi fortalte det for snart en uke siden(12 uker). Har vært mye på hytta med mine foreldre, så de hadde sine mistanker ;-) svigermor ble nesten litt skuffa over at hun ikke hadde skjønt det, hehe, men hun var selvfølgelig hoppende glad(bokstavelig talt). Det tok litt lenger tid for svigerfar. Han hadde nok ikke tenkt så mye på å bli farfar, så hans første kommentar var "oi, nå følte jeg meg plutselig gammel" hehe :-P men han ble glad da, tar bare litt tid for det å synke inn ;-) for oss er det første barnebarn på begges sider, og vi er begge yngst i våre søskenflokker :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp