Da var ...

*Bobbo*

Forumet er livet
... tr på plass igjen.
Ringte klinikken idag da. [:)] De ville jeg skulle ha en mens til, siden dette var den
første etter utskrapingen.

Så fikk time 30.april. Ser alt bra ut da, begynner jeg på spray i begynnelsen av mai.

Så flott [:)] Håper ukene fremover flyr, og at dere er i gang igjen snart [;)]

Det er jo ikke så lenge til Mai hvis man tenker seg om.. så da er det jaggu ikke lenge til du er igang igjen [;)]

Det blir bra vet du *Bobbo* [;)] Good news!

så bra

Oi, det er jo ikke lenge til. Plutselig er du der[:D]

ORIGINAL: Nesing

Såååå bra, *Bobbo*! Nå håper jeg mensen stabiliserer seg slik at dere er i gang på det tidspunktet dere ønsker. Lykke til fremover, snuppa! [:)][:)]

sign

så ikke denne før etter jeg pm'et deg[:)] hurra!! brått er du igang igjen, og DA blir det babiss på dere også!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Sarah

Såååå bra, *Bobbo*! Nå håper jeg mensen stabiliserer seg slik at dere er i gang på det tidspunktet dere ønsker. Lykke til fremover, snuppa! [:)][:)]

sign

så ikke denne før etter jeg pm'et deg[:)] hurra!! brått er du igang igjen, og DA blir det babiss på dere også!!!!!!!!!!!

Og jeg så ikke at du hadde svart her, før jeg sendte deg PM. Hehe... [:D]
Ja, da håper jeg det blir babiss på oss.

Så flott då[:)] Ikkje lenge til da nei. Og så får me håpa våren setter inn for fullt no, sånn at tida går enda fortare[:D][:D][:D]

så flott [:D] jeg skal også ringe inn på mens i april, og jeg skal begynne på spray da i slutten av mai.  Har fått uttak og innsett i uke 22/23. kanskje vi går likt da [:D]

ORIGINAL: Serene

oi så flott *bobbo*[:D]
Endelig er du igang igjen hvert øyeblikk.
Da blir det igansetting i mai akkurat som med meg(uke 22/23) hihi da kommer vi oss forhåpentligvis over i februar/mars forumet sammen både du fano og meg 3x3 hurra[:D] hehe

Flytter gjerne over i samme termin som dere. Så koselig det hadde vært. [:)][:)][:)]

jeeeeeeeeeej [:D][:D][:D]

ORIGINAL: fano

så flott [:D] jeg skal også ringe inn på mens i april, og jeg skal begynne på spray da i slutten av mai.  Har fått uttak og innsett i uke 22/23. kanskje vi går likt da [:D]

Hadde vært utrolig koselig om vi lå likt i løypa, og flytte over i samme termin.

Så utrolig bra at tr dukket opp.. Er rart å si at det er bra, men denne gangen er det virkelig bra..
Ikke lenge til mai. Ukene flyr av gårde...

Denne gangen er det din tur vennen.. [:D]

Ååååh, så kjekt!!! Gleder meg masse til å følge deg snuppa[:D]

Bobbo det er godt å høre at du endelig har fått en dato å forholde deg til, satser på at tiden går fort fremover for deg nå[:)]

så flott bobbo

Back
Topp