Da var vogna i hus

Badeand*

Forumet er livet
Og jeg klarer ikke å slutte å se på den!![:D] Har vært og titta så mye på den og testetrilla og kosa meg. Gleder meg så masse til det skal ligge en baby i den!!!!![:D][:D][:D]

[:D] Må ta når det er lyst i morgen. Kameraet er uten batteri, så må bruke mobilen og den har ikke lys eller blits..[8D] Og vogna er mørk[>:][:D] Men i morgen kan jeg legge ut bilde![:D]

Hvilken sort vogn har du kjøpt? Jeg har også fått vognen i hus, var i Sverige nettopp og fikk med meg en Emmaljunga Edge Duo hjem, kjempefornøyd+at det var litt å spare[:D]

ORIGINAL: pixi

Hvilken sort vogn har du kjøpt? Jeg har også fått vognen i hus, var i Sverige nettopp og fikk med meg en Emmaljunga Edge Duo hjem, kjempefornøyd+at det var litt å spare[:D]

Ble Simo kombi her[:)] Kjøpt av broren min så fikk den for en tusing. Kjempefin vogn[:)] alltid gøy å spare litt![:D]

Gratulerer med vogn i hus [:)]. Godt det ikke bare er jeg som kommer til å være tidlig ute med vogn [:)]. Sjekket på posten i går og vognen min er i oslo på post terminalen der [:)]. Det er en emmaljunga edge duo 2007 modell vi har kjøpt så det depositumet som vi har til gode på simo butikken her i bergen siden vi avbestilte 2010 modellen skal vi kjøpe saueskinn og gjennom siktig regntrekk for [:)] 

Nå har jeg fått til bilde! Ikke verdens beste bildet for det er tatt med mobil, menmen![:D]

[/image]

ORIGINAL: *mamma87*

Så fin den var[:)]
Gratulerer!

Takk! [:D]

Back
Topp