Da var vi inne i systemet...

Nullenusken

Forumet er livet
Da kom TR igjen, og vi er igang med PP40....
Ringte nå gyn igjen,  for å få time til videre utredning...
Har jo allerede vært gjennom de første undersøkelsene, og de fant ingenting galt, så nå er det egentlig bare samtalen og søknaden om prøverør osv...
Vel, ringte gyn nå, og fikk time 1.desember!!!

Jaddah... jeg som håpte på 2010 baby....
Men vi er inne i systemet da hvertfall!!!
Så håper jeg får lov til å være her inne hos dere en stund, for å lære en del...
Jeg kan INGENTING om dette, så kom gjerne med alt mulig av opplysninger om hva jeg må gjennom fremover....

velkommen inn til oss [:D] Her kan du spørre om hva du enn måtte lure på, her er det mange kjempe koselige damer med mye kunnskap og erfaringer så spør i vei [:D]

Velkommen her inn til oss[:)][:)][:)] Spør i vei, så skal du se at du får masse svar[:)][:)][:)]
Håper tiden til 1 desember går fort, så dere kan komme enda et skritt nærmere den store drømmen[:)]

Velkommen inn hit til oss Nullenusken [;)] Satser på at ventetiden går fort og at dere snart er i gang med det som trengs [;)] Skal ende i noe positivt det her vet du [;)]

Velkommen hit! [:)]

Velkommen... Gratulerer med time.. Ingenting er bedre enn å være inne i systemet... Da er de lengste ventetidene og vurderingstidene over, føler jeg hvertfall... Lykke til:)

Velkommen!
Det er godt å komme hit[:)] Ikke minst snakke med noen som er i samme situasjon.
Bare å spørre i vei, vi spør støtt og stadig!

ORIGINAL: snuppis!

Velkommen skal du være nullenusken [:)]
Signerer! Selv er jeg bare en litt aktiv sniker som henger her fordi jeg fikk en sønn ved hjelp av prøverør[:)]

Back
Topp