Da var vi igang igjen.

Englevakt

Ønske om en til
Mailykke <3
Dette er da 3 runde med høy feber, snørr, hoste og dårlig allmenntilstand siden jul. Blir så lei. Storebror fikk vannkopper i går, så vi vet jo hva som kommer om et par uker.

Hun hadde akkurat begynt å spise ganske ok. Og kommet ned i 1-2 amminger pr natt. Men nå er det full matnekt og våkner i ett igjen.
Jaja, går vel over med tiden. Og sove kan man gjøre når man blir gammel!
 
Huff så slitsomt. All ros til en utholdende og tålmodig mamma❤️

Og masse god bedring til barna.
 
Ånei:-( Hold ut<3 Prøv å sove litt på dagtid når baby sover. Det har reddet meg noen ganger..
 
Bruker å sove med henne når storebror er i barnehagen. Men når han er syk og hjemme går ikke det.
 
Bruker å sove med henne når storebror er i barnehagen. Men når han er syk og hjemme går ikke det.
Nei, det skjønner jeg jo:) Da hadde jeg lagt meg til å sove tidlig på kvelden:p
 
Uff så kjedelig... Masse god bedring!

PS vannkopper har smittetid på 14-21 dager...
 
Forsøkte meg på å legge meg tidlig i går. Men frøkna våkner oftere enn hvert 30. min. Så hjelper liksom ikke. Men fikk sove i to t sammen med henne i dag tidlig. Det hjalp veldig.

Vet at inkubasjonstiden på vannkopper er to-tre uker. Så da blir det en runde til
 
Forsøkte meg på å legge meg tidlig i går. Men frøkna våkner oftere enn hvert 30. min. Så hjelper liksom ikke. Men fikk sove i to t sammen med henne i dag tidlig. Det hjalp veldig.

Vet at inkubasjonstiden på vannkopper er to-tre uker. Så da blir det en runde til


Uff, håper du får sove i natt... Da eldstemann var nesten 3 år og nr 2 10 mnd fikk de vannkopper. Da den ene var frisk ble den andre syk... Husker det var helt forferdelig den mnd det stod på...

Så ønsker dere god bedring!!! Og håper på mildt utbrudd.
 
Back
Topp