Da var vi endelig gift

Taranitas øyenstener

Forumet er livet
Ja, da var endelig dagen kommet og like fort gikk den, helt merkelig. Men jeg er bare helt overveldet av følelser her jeg sitter og tenker tilbake på den fantastiske dagen vi fikk med venner og familie. Det var mange som hjalp til for at denne dagen skulle bli til. Alt var rett og slett perfekt, alle var i godt humør og koste seg masse. Jeg må få si at for første gang i mitt liv følte jeg meg vakker, jeg tror aldri jeg har strålt så mye som den dagen. Jeg fikk så ufattelig mye nydelige tilbakemeldinger fra alle gjestene. Og min kjære mann og vår sønn var bare så kjekke og vakre den dagen.(det er de ellers også altså, hehe) Jeg har ikke ord for hvor takknemlig vi er for alle gaver og at folk ville dele denne helt spesielle dagen med oss.

ORIGINAL: Bejb

gratulerer kjempe masse[:D]
utrolig nydelige bilder[:D]

Gratulerer så mye[:D]Nyydlig var du!!

En nydelig dag med nydelige mennesker[:)]

tusen takk jenter[:D]

ORIGINAL: dundun

Gratulerer så mye[:D]Nyydlig var du!!

så flott dokkar var, og den nydelige buketten

så nydelige da.. var dere på studio1 og tok bilder, synes jeg kjente igjen lokalet....

ORIGINAL: Bejb

gratulerer kjempe masse[:D]
utrolig nydelige bilder[:D]

så flotte bilder.... nydelig brud.... sukk.. jeg gleder meg til neste år....

ORIGINAL: C78

så nydelige da.. var dere på studio1 og tok bilder, synes jeg kjente igjen lokalet....

ja, det stemmer[:D] vi var kjempe fornøyd med selve fotograferingen, så nå gleder vi oss til torsdag til visningstimen[:D]

Gratulerer! Dere var nydelige![:D]

ååå, jeg fikk ikke sett bilder jeg [:(]
fikk du brukt perlene i håret du kjøpte av meg?

gratulerer så masse som nygift. du var sikkert en nydelig brud

ORIGINAL: Ole Brumm

ååå, jeg fikk ikke sett bilder jeg [:(]
fikk du brukt perlene i håret du kjøpte av meg?

gratulerer så masse som nygift. du var sikkert en nydelig brud

nei, fikk ikke brukte de, vi valgte å bruke tiaraen med noen mindre perler istede[:D]

Back
Topp