Sniiker!!
Masse lykke til
Masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vannet har gått her i natt, vi hadde ikke pakket ferdig... Men har jo greit med tid da, er fortsatt hjemme og venter på mer regelmessige rierOMG...har også termin i slutten av april, men tenkt hele tiden at det er leeenge til jeg skal føde. Men nå er du er allerede i gang...og jeg får gjøre klar fødebagen
Oi, masse aktivitet i nattVannet har gått her i natt, vi hadde ikke pakket ferdig... Men har jo greit med tid da, er fortsatt hjemme og venter på mer regelmessige rier
Så spennende Lili PirelliVannet har gått her i natt, vi hadde ikke pakket ferdig... Men har jo greit med tid da, er fortsatt hjemme og venter på mer regelmessige rier
Har selv termin den 21 april kænns somOMG...har også termin i slutten av april, men tenkt hele tiden at det er leeenge til jeg skal føde. Men nå er du er allerede i gang...og jeg får gjøre klar fødebagen
Oj oj oj lycka tillVannet har gått her i natt, vi hadde ikke pakket ferdig... Men har jo greit med tid da, er fortsatt hjemme og venter på mer regelmessige rier
Gratulerer så myeI går 23.03, klokken 18.21 ble prinsesse Mia født❤