Sniiker!!
Masse lykke til
Masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vannet har gått her i natt, vi hadde ikke pakket ferdig... Men har jo greit med tid da, er fortsatt hjemme og venter på mer regelmessige rierOMG...har også termin i slutten av april, men tenkt hele tiden at det er leeenge til jeg skal føde. Men nå er du er allerede i gang...og jeg får gjøre klar fødebagen![]()
Oi, masse aktivitet i nattVannet har gått her i natt, vi hadde ikke pakket ferdig... Men har jo greit med tid da, er fortsatt hjemme og venter på mer regelmessige rier![]()
Så spennende Lili PirelliVannet har gått her i natt, vi hadde ikke pakket ferdig... Men har jo greit med tid da, er fortsatt hjemme og venter på mer regelmessige rier![]()
Har selv termin den 21 april kænns somOMG...har også termin i slutten av april, men tenkt hele tiden at det er leeenge til jeg skal føde. Men nå er du er allerede i gang...og jeg får gjøre klar fødebagen![]()
Oj oj oj lycka tillVannet har gått her i natt, vi hadde ikke pakket ferdig... Men har jo greit med tid da, er fortsatt hjemme og venter på mer regelmessige rier![]()
Gratulerer så myeI går 23.03, klokken 18.21 ble prinsesse Mia født❤