DA var vaksinen satt :)

LilleOoops

Forumet er livet
Micro skreik sine modigste hyl,men det gikk nå fort over da.
Hun hadde vokst litt iallefall,6710gr,og 60 cm hehe.

Søstern var 8000 og noe på sin 3mnds kontroll,såååååå hehe.

off, ja me og har vært på kontroll idag og han har fått vaksine. fikk ganske vondt i magen eg.. like ikkje sprøyter. stakkars babyer, men gikk ganske så fint [:D] han min e 6730 g og 64 cm nå [:D]

ja [:)] begynne å bli ganske så tung å bæra på etter hvert [:D]

ikke noe moro med vaksine nei, men bra det går fort over[:)] hun har nå lagt fint på seg da, det er bra[:)]

Kjenner jeg gruer meg litt![X(]

Men godt der er gjort for din del, å at hun går fint opp i vekt, å alt er bra[:)]

Amalie har også fått vaksine i dag!! Skreik til hun ble helt rød i hodet, men det gikk heldigvis over etter noen minutter og litt trøstemelk.. Hun var blitt 61,5 cm og 6690 gr.

Men jeg reagerte på at de kjørte sprøyta laaangt inn i foten på henne, ca 5 cm den spissen! Er det normalt?? Fikk helt vondt av henne jeg!

ORIGINAL: toko81

Amalie har også fått vaksine i dag!! Skreik til hun ble helt rød i hodet, men det gikk heldigvis over etter noen minutter og litt trøstemelk.. Hun var blitt 61,5 cm og 6690 gr.

Men jeg reagerte på at de kjørte sprøyta laaangt inn i foten på henne, ca 5 cm den spissen! Er det normalt?? Fikk helt vondt av henne jeg!

Hehe,ja VELDIG normalt,de stikker dritten helt inn ja....

Ååå jeg gruer meg.... [&o]
Skal ikke inn før 9 mars jeg da. Hun er bare ti uker nå, og 3 mndkontrollen falt i ferieuken.

Men var inne hos hs og veide idag da, og hun er 6150g og 61 lang [8D]

å jeg gruer meg bare mer og mer for hver dag jeg![&o]
Har ikke noe lyst å gå alene, vil ha med meg gubben, er det gyldig grunn for å ta fri fra jobb?[8D]
Egenmelding for å støtte hysteriske kvinnfolk [8D]

Back
Topp