• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Da var UL overstått

_Dollface_

Forelsket i forumet
Og der var det en sprell levende bamsemums på 3,4 cm, var en kjapp ul og ikke så mye info men alt så bra ut og er nok ett par dager lenger enn først antatt så da er jeg plutselig i 11. uka...det gjør jo ikke noe[:D][:D]

Nei, det gjør jo absolutt ikke noe [:D]
Gratulerer med en sprellende Bamsemums!!
Tenker det var deilig å få se, misunner dere alle sammen som har fått sett den lille. [:D]

ORIGINAL: vimsemaja

Tenker det var deilig å få se, misunner dere alle sammen som har fått sett den lille. [:D]

Er bare sååå glad, skal ringe og si at jeg skal ha den timen til privat ul nå, har reservert time men jeg ville ikke garantert bestille den før jeg hadde vært på sykehuset idag...

Har blitt helt  UL-junkie jeg, selv om det er gubben som mest av alt vil ha denne private da, meen sier jo ikke nei til hans ønsker da; choose youre battels woman [:D][;)]

ORIGINAL: _Dollface_

Og der var det en sprell levende bamsemums på 3,4 cm, var en kjapp ul og ikke så mye info men alt så bra ut og er nok ett par dager lenger enn først antatt så da er jeg plutselig i 11. uka...det gjør jo ikke noe[:D][:D]

Gratulerer med vel overstått UL og ikke minst nærmere uke 12! Hadde du privat?

Min tidlige var også veldig kjapp, med veldig lite informasjon, så den var nesten ferdig før jeg hadde skjønt hva vi så. Litt dumt, så det er utrolig bra å kunne glede seg til en i uke 12 som jeg vet legen kommer til å bruke mye lenger tid på da det er privat.

Er så deilig å se alle dere som kommer hjem fra ultralyd, jeg føler meg så gravid av det [:D]

ORIGINAL: SilkSpectre

Min tidlige var også veldig kjapp, med veldig lite informasjon, så den var nesten ferdig før jeg hadde skjønt hva vi så. Litt dumt, så det er utrolig bra å kunne glede seg til en i uke 12 som jeg vet legen kommer til å bruke mye lenger tid på da det er privat.

Er så deilig å se alle dere som kommer hjem fra ultralyd, jeg føler meg så gravid av det [:D]

Var på ahus, har jo vært på noen ul allerede i dette svangerskapet da, men litt info hadde vært greit, men fikk bilde da så får kose meg med det[:)]

Ja jeg får sånn skikkelig gravid rush av og være på ul og se spira.... sitter og finpusser litt på navnlista nå selv om jeg veit da det er bortkasta tid med den samboern jeg har[:)]

Så utrolig kjekt da[;)]

Gratulerer så masse og lykke til videre [:D][:D]

Gratulere så mye med vellykket ultralyd!!!! Jeg har vært idag, og det var helt fantastisk!!!!
Har laget en tråd om det selv![;)]
Min var 3,2 cm.. Og da var jeg ca 10 uker.. Men ifølge blodprøver og gravidtest ukeindikator er jeg 9+4 uker.
Kjekt å lese om alle dere andre også, at alt gjekk bra på ultralyd!

ÅÅ dette er helt herlig følelse. Klarer ikke å slutte å smile![:D]

Var på ahus, har jo vært på noen ul allerede i dette svangerskapet da, men litt info hadde vært greit, men fikk bilde da så får kose meg med det[:)]

Ja jeg får sånn skikkelig gravid rush av og være på ul og se spira.... sitter og finpusser litt på navnlista nå selv om jeg veit da det er bortkasta tid med den samboern jeg har[:)]

Jeg har fått et så vanvittig gravidrush av å være her inne i det siste at jeg gikk bananas på Kapp Ahls nye (og fantastiske) vintages stories-kolleksjon som kom i dag. 50-talls plagg for både store og små. Selv om jeg bare har en følelse at det blir jente, så kjøpte jeg to kjoler, en til 17. mai

Jeg har fått et så vanvittig gravidrush av å være her inne i det siste at jeg gikk bananas på Kapp Ahls nye (og fantastiske) vintages stories-kolleksjon som kom i dag. 50-talls plagg for både store og små. Selv om jeg bare har en følelse at det blir jente, så kjøpte jeg to kjoler, en til 17. mai

NEEEI det ville jeg ikke vite, bra jeg har surra bort lommeboka sier bare jeg, håpe det stemmer da, ellers er det jo ikke store forskjellen sånn utseende messig det første året da[:D][:D][:D]

Back
Topp