Da var tidlig ul unnagjort, og kunne ikke vært mer glad!

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Åååh! Nå kan jeg ihvertfall puste lettet ut for inni magen min så er det en skikkelig villbass! :-D Alt sto bra til med den lille og alle organer var på plass :-) Jeg har hatt rett angående termin, og den er 20 april ut ifra alle målene som ble tatt. :-) så nå er jeg 12+3 i dag :-) åååh, nå er jeg så glad og klarer ikke å tenke på noe annet enn den lille! :-D :-D

Vedlegg

• ultralyd uke 12+_99.jpg
    ultralyd uke 12+_99.jpg
    85 KB · Visninger: 80
Så flott!! :-)

Så herlig! Samme termindato som meg :) Jeg var også på tidlig UL på fredag og så en sprellemann

Så deilig! Jeg har bestilt enda en ultralyd idag... Fikk time imorgen kveld:) har jo hatt en allerede (i uke 8+4) men klarer ikke helt å slappe av... Så nå må jeg bare sjekke en gang til at alt er ok, og SÅ skal jeg roe meg

Gratulerer med frisk og fin mini

Gratulerer :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april - 15

Samme her!:-D 11+5, så et par dager lengre enn forventet med termin 27 april! Nå kan vi endelig slappe av og nyte tiden fremover♡

Åååh! Nå kan jeg ihvertfall puste lettet ut for inni magen min så er det en skikkelig villbass! :-D Alt sto bra til med den lille og alle organer var på plass :-) Jeg har hatt rett angående termin, og den er 20 april ut ifra alle målene som ble tatt. :-) så nå er jeg 12+3 i dag :-) åååh, nå er jeg så glad og klarer ikke å tenke på noe annet enn den lille! :-D :-D

Gratulerer så mye ❤️

Så deilig! Jeg har bestilt enda en ultralyd idag... Fikk time imorgen kveld:) har jo hatt en allerede (i uke 8+4) men klarer ikke helt å slappe av... Så nå må jeg bare sjekke en gang til at alt er ok, og SÅ skal jeg roe meg

Gratulerer med frisk og fin mini
Jeg skal også til Sigrid forresten
Gratulerer :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april - 15
Gratulerer så mye ❤️
Tusen takk! :-) er veldig glad for å endelig ha sett den lille, og det var veldig godt å høre at alt var bra :-) det gikk liksom mer opp for meg at jeg faktisk har en baby i magen da jeg så den på ultralyden i dag :-D såå stolt og lykkelig! ❤

Back
Topp