Da var termindagen her, men ..

MM88

Glad i forumet
VIP
ingen baby [:(] Huff, litt lei nå. Skal til jordmor idag, tenkte å høre om hun kunne strippe meg. Er vi flere som har termin og ingen baby idag også kanskje ? 

Men d kan jo trøste deg med at det virkelig ikke er lenge igjen å vente![:)][:)]
Lykke til hos jordmor!

Termin dagen er her også i dag - ingen baby nei...

Vært hos jordmor i dag jeg også. Ho sa at å strippe ville ho helst ikke (uten at jeg i det hele tatt spurte asså) siden det ofte endte opp med maserier unødvendig. Ho sjekke om jeg var moden da - og det var jeg visst! Og kynneren jeg fikk mens jeg var der dyttet lillegutts hode godt ned i bekkenet. Det var visst også ett godt tegn.
Etter de slitsomme nettene jeg har om dagen så håper jeg det ikke tar så altfor lang tid......

ORIGINAL: Lindus82

Vært hos jordmor i dag jeg også. Ho sa at å strippe ville ho helst ikke (uten at jeg i det hele tatt spurte asså) siden det ofte endte opp med maserier unødvendig. Ho sjekke om jeg var moden da - og det var jeg visst! Og kynneren jeg fikk mens jeg var der dyttet lillegutts hode godt ned i bekkenet. Det var visst også ett godt tegn.
Etter de slitsomme nettene jeg har om dagen så håper jeg det ikke tar så altfor lang tid......

Vet ikke om jordmor vil strippe her heller, men tenkte å spørre vertfall. Men må man spørre om de kan sjekke om man er moden ? Eller gjør de det automatisk ? Godt at du er det da, håper jeg også er det. Tror jeg blir litt skuffet om jeg får vite at det er helt lukket der nede [8|]
Lite med søvn her også om nettene, føler jeg bare blir mer og mer utladdet for hver dag som går. Liker ikke den tanken når jeg har en fødsel i vente.

ORIGINAL: MM88

ORIGINAL: Lindus82

Vært hos jordmor i dag jeg også. Ho sa at å strippe ville ho helst ikke (uten at jeg i det hele tatt spurte asså) siden det ofte endte opp med maserier unødvendig. Ho sjekka om jeg var moden da - og det var jeg visst! Og kynneren jeg fikk mens jeg var der dyttet lillegutts hode godt ned i bekkenet. Det var visst også ett godt tegn.

Vet ikke om jordmor vil strippe her heller, men tenkte å spørre vertfall. Men må man spørre om de kan sjekke om man er moden ? Eller gjør de det automatisk ? Godt at du er det da, håper jeg også er det. Tror jeg blir litt skuffet om jeg får vite at det er helt lukket der nede [8|]
Lite med søvn her også om nettene, føler jeg bare blir mer og mer utladdet for hver dag som går. Liker ikke den tanken når jeg har en fødsel i vente.

Ho spurte om ho skulle gjøre det...vet ikke hva som er vanlig jeg [8|]
Er jo bare å spørre i såfall, virker jo som om det er mange som gjør det [:D]

Vi krysser fingrene for at det ikke er lenge til det er vår tur!! [:D]

Har også termin i dag, men har ingen tegn på at noe skal skje. Hos oss sjekker ikke jordmor om det er modent, vi må vente til vi skal inn på overtidskontroll[8|]. Siden dette er tredje barnet jeg mest sannsynlig må settes i gang med, skal jeg prøve å komme inn før sånn at de kan strippe meg og at det kan starte av seg selv. Orker ikke å bli satt i gang igjen......

Jeg har også termin i dag, men det ser ikke ut til at det skjer stort her heller!! Skal til legen klokka 14 så håper hun kan si litt mer!! Hva vil det si å strippe? Begynner å bli veldig klar for å få ut vesle gullet nå selv om jeg kjenner jeg gruer meg etter å ha lest noe føde historier :-)

ORIGINAL: Drammen24

Jeg har også termin i dag, men det ser ikke ut til at det skjer stort her heller!! Skal til legen klokka 14 så håper hun kan si litt mer!! Hva vil det si å strippe? Begynner å bli veldig klar for å få ut vesle gullet nå selv om jeg kjenner jeg gruer meg etter å ha lest noe føde historier :-)

Sitter litt med samme følelsen, både gruer og gleder meg veldig om hverandre. Skal bli godt å få det overstått og møte lille babyen [:)] Vet ikke helt hva de gjør, men tror de røsker litt rundt oppi der og løsner litt på ting. Kanskje noen andre kan forklare litt bedre enn meg ?

Back
Topp