Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammanicken
Gratulerer [:D] Har vurdert det vi også, men klarer ikke helt å bestemme meg..
Lite tips: Det setet er ikke testet noe bra fremovervendt, så selv om det kan brukes begge veier, ville jeg ikke anbefalt det [:)]
ORIGINAL: TonjeJenta
Gratulerer [:D] Har vurdert det vi også, men klarer ikke helt å bestemme meg..
Lite tips: Det setet er ikke testet noe bra fremovervendt, så selv om det kan brukes begge veier, ville jeg ikke anbefalt det [:)]
Det fins vel ingen combiseter som bør brukes fremover i grunn.
Og gratulerer til jafris, Britax er et godt sete[:)]
ORIGINAL: elli82
Gratulerer med nytt sete [:D]
svigerinna mi i hellas spurte mg oxo her om dagen ang sete fremover eller bakover. Jg så som d var, du må sjekke statistikken på ulykker hva d r mest av! hva som r best her hjemme r ikke nødvendigvis best i alle andre land.
ORIGINAL: Makkan
svigerinna mi i hellas spurte mg oxo her om dagen ang sete fremover eller bakover. Jg så som d var, du må sjekke statistikken på ulykker hva d r mest av! hva som r best her hjemme r ikke nødvendigvis best i alle andre land.
bakovervendt er alltid best, for selv om det kanskje skjer flest påkjørsler bakifra..så er møte ulykkene de verste med flest krefter med..og da er det best med bakovervendt.
ORIGINAL: Makkan
bakovervendt er alltid best, for selv om det kanskje skjer flest påkjørsler bakifra..så er møte ulykkene de verste med flest krefter med..og da er det best med bakovervendt.
I Sverige har de foretatt en undersøkelse de 10 siste årene. Og i påkjørsler bakfra i fremovervendt sete har det dessverre dødd barn ([:(]) men i påkjørsler bakfra i bakovervendt sete er det ikke registrert noen dødsfall på barn. Så ja, bakovervendt er sikrest, uten tvil [:)]