da var sete i box

jafris

Glad i forumet
ente opp med britax multi-teck[:)]

Gratulerer med nytt sete [:D]

Gratulerer [:D] Har vurdert det vi også, men klarer ikke helt å bestemme meg..

Lite tips: Det setet er ikke testet noe bra fremovervendt, så selv om det kan brukes begge veier, ville jeg ikke anbefalt det [:)]

ORIGINAL: mammanicken

Lite tips: Det setet er ikke testet noe bra fremovervendt, så selv om det kan brukes begge veier, ville jeg ikke anbefalt det [:)]

Det fins vel ingen combiseter som bør brukes fremover i grunn.

Og gratulerer til jafris, Britax er et godt sete[:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Det fins vel ingen combiseter som bør brukes fremover i grunn.

Og gratulerer til jafris, Britax er et godt sete[:)]

Takker folkens[:D] har ikke planer om å bruke den fremover m d første, skal nok ha henne så lenge vi klare bakover, helst 3-4 år. Selvom mannen min synes d r hysteri i norge hvordan en og en hver r "sete politi"[;)]
svigerinna mi i hellas spurte mg oxo her om dagen ang sete fremover eller bakover. Jg så som d var, du må sjekke statistikken på ulykker hva d r mest av! hva som r best her hjemme r ikke nødvendigvis best i alle andre land.

Gratulerer med nytt sete. Jeg klarer visst ikke helt å bestemme meg.. Står mellom besafe og acta graco...:-/

ORIGINAL: elli82

Gratulerer med nytt sete [:D]

Grattis[:D] det skal jeg ha også[:)]

Gratulere med nytt sete,,,

Vi endte opp med Ferrari setet vi =D driiiit kult, synes jeg da =D

merethe

svigerinna mi i hellas spurte mg oxo her om dagen ang sete fremover eller bakover. Jg så som d var, du må sjekke statistikken på ulykker hva d r mest av! hva som r best her hjemme r ikke nødvendigvis best i alle andre land.

bakovervendt er alltid best, for selv om det kanskje skjer flest påkjørsler bakifra..så er møte ulykkene de verste med flest krefter med..og da er det best med bakovervendt.

ORIGINAL: Makkan

bakovervendt er alltid best, for selv om det kanskje skjer flest påkjørsler bakifra..så er møte ulykkene de verste med flest krefter med..og da er det best med bakovervendt.

I Sverige har de foretatt en undersøkelse de 10 siste årene. Og i påkjørsler bakfra i fremovervendt sete har det dessverre dødd barn ([:(]) men i påkjørsler bakfra i bakovervendt sete er det ikke registrert noen dødsfall på barn. Så ja, bakovervendt er sikrest, uten tvil [:)]

ORIGINAL: jafris

ente opp med britax multi-teck[:)]

Godt valg, den har vi også, både mini og vi er storfornøyde[:D](kommer bare til å bruke den bakovervendt)

ORIGINAL: Makkan

I Sverige har de foretatt en undersøkelse de 10 siste årene. Og i påkjørsler bakfra i fremovervendt sete har det dessverre dødd barn ([:(]) men i påkjørsler bakfra i bakovervendt sete er det ikke registrert noen dødsfall på barn. Så ja, bakovervendt er sikrest, uten tvil [:)]

r ikke sikker på at dette stemmer i alle land. Ved ulykke bakfra eller siden, r ikke bakovervent noe mer sikkert enn forover. men nå kjenner ikke jg til den svenske undersøkelsen. I mange land r ikke front mot front de ulykkene som skjer mest, der de har store motorveier m mange felt. og ikke r jg kvalifisert til å fortelle andre i ande land hva de bør gjøre. her i norden r bakovervent best og mest sikkert, så jg kommer til å ha rania bakover så lenge som mulig[:D]

Uansett kjempe fornøyd m sete[;)]

Back
Topp