Da var man sykmeldt..

Muffinsmamma86

Flørter med forumet
Nå mente legen min at nok var nok.. Blodtrykket mitt har steget jevnt den siste måneden nå, og da jeg i dag også hadde masse proteiner i urinprøven ble det 7 lange uker SM, også tette oppfølgingskontroller framover.

Godt å vite man er i trygge hender da, dersom dette skulle utvikle seg..

Uff da... Får håpe blodtrykket stabiliserer seg nå som du får slappet av litt:) og at det ikke utvikler seg videre til sv.forgiftning!!

Godt de er litt "strenge" når vi av og til glemmer oss selv litt;) nå må du bare slappe av:)

Uff da... Får håpe blodtrykket stabiliserer seg nå som du får slappet av litt:) og at det ikke utvikler seg videre til sv.forgiftning!!

Godt de er litt "strenge" når vi av og til glemmer oss selv litt;) nå må du bare slappe av:)

Hadde gjerne sett st blodtrykket roet seg ja.. Ble igangsatt fødsel med førstemann pga preeklampsi. Derfor ble legen streng med meg i dag, og vil ikke risikere noe når eg allerede ligg i grenseland!

Så kjenner litt for godt til prosedyrer og regler ift når de igangsetter tiltak. Håper det roer seg nå som eg får slappa av og roer tempoet!

Hadde gjerne sett st blodtrykket roet seg ja.. Ble igangsatt fødsel med førstemann pga preeklampsi. Derfor ble legen streng med meg i dag, og vil ikke risikere noe når eg allerede ligg i grenseland!

Så kjenner litt for godt til prosedyrer og regler ift når de igangsetter tiltak. Håper det roer seg nå som eg får slappa av og roer tempoet!
Såpass ja, da er det ekstra viktig at du får slappet av litt.... Får håpe du slipper å oppleve det en gang til da!! Var det mye for tidlig med forrigemann eller?

Såpass ja, da er det ekstra viktig at du får slappet av litt.... Får håpe du slipper å oppleve det en gang til da!! Var det mye for tidlig med forrigemann eller?

Takk :) krysser fingrene for å slippe det igjen ja.. :) sist gang ble jeg innlagt i uke 32 +noe, og holdt det stabilt en stund. Ble satt i gang men ikke mye for tidlig, husker ikke nøyaktig ukenummer, men husker at hadde han fått være i 12 dager til så hadde han ikke blitt regnet som prematur..

Alt gikk jo veldig godt og han er frisk som en fisk i dag!

Men litt av en tålmodighetsprøve m sykehusinnleggelse og "bedrest" såpass lenge :-/ og indusert fødsel unner jeg ingen :)

Håper det roer seg ned, og tenk på deg selv og den lille i magen :) trenger du tips til tidsfordriv kan jeg anbefale lydbøker på smarttelefonen om du ikke er glad i å lese selv. Har også hørt på en veldig spennende podkast som heter "Serial" som handler om en "ekte" mordetterforskning der de prøver å finne ut om den som er dømt faktisk er skyldig! :) hjalp meg da jeg ble sykemeldt noen uker i vår! Nå er jeg heldigvis i full jobb igjen og håper at jeg holder ut - bare tre uker til ferie så skal nok gå bra ;)

Og da må jeg melde meg inn i samme klubben av nøyaktig samme grunn. Utenom at jeg ikke har opplevd det før da.

Godt å høre at du og får god oppfølging og føler deg i trygge hender. Jeg har nå startet min første murstein bok for sommeren. Regner med det blir flere slike, samt bruk av Netflix og masse strikkeklær til lille nurket.

Håper blodtrykket ditt stabiliserer seg og formen vil være god fremover:-)

Og da må jeg melde meg inn i samme klubben av nøyaktig samme grunn. Utenom at jeg ikke har opplevd det før da.

Godt å høre at du og får god oppfølging og føler deg i trygge hender. Jeg har nå startet min første murstein bok for sommeren. Regner med det blir flere slike, samt bruk av Netflix og masse strikkeklær til lille nurket.

Håper blodtrykket ditt stabiliserer seg og formen vil være god fremover:-)

Nei nei! Vil ikke si velkommen i klubben, ekke no hyggelig nemlig :-) :) kan eg spørre ka BT ditt ligg på no kontra før du ble gravid? Evnt tidligere i svangerskapet?

Hmm, en god mursteinsbok :) ikke dumt. Kanske eg skal ta meg en snik i mamma sine bokhyller, ho har mange sånne :)

Håper det roer seg ned, og tenk på deg selv og den lille i magen :) trenger du tips til tidsfordriv kan jeg anbefale lydbøker på smarttelefonen om du ikke er glad i å lese selv. Har også hørt på en veldig spennende podkast som heter "Serial" som handler om en "ekte" mordetterforskning der de prøver å finne ut om den som er dømt faktisk er skyldig! :) hjalp meg da jeg ble sykemeldt noen uker i vår! Nå er jeg heldigvis i full jobb igjen og håper at jeg holder ut - bare tre uker til ferie så skal nok gå bra ;)

Takk for mange gode tips her :) den podkasten hørtes jo virkelig spennende ut. Må få sambo til å hjelpe meg å ordne! E ikkje so kjempeflink me å styre me det tekniske sjøl :-)

Nei nei! Vil ikke si velkommen i klubben, ekke no hyggelig nemlig :) :) kan eg spørre ka BT ditt ligg på no kontra før du ble gravid? Evnt tidligere i svangerskapet?

Jeg har naturlig høyt blodtrykk og har hele tiden vært stabil oppunder grensa til høyt, men nå er undertrykket på vei opp over 100 og jeg kjenner det litt på kroppen, så det måtte nye tiltak inn dessverre. Men jeg har null protein i urinen enda, krysser fingrene for at det varer. Legene er livredde for svangerskapsforgiftning da det ligger litt i familien, så er vel bare å gjøre sitt beste for å holde seg i ro, men kjenner det må en liten tilvenningsfase til da formen ellers er tipptopp (heldigvis).

Jeg har hatt et annet prosjekt med å rydde opp i bilder og lage fotoalbum, det er veldig koselig! Nå har jeg i tillegg kjøpt bok til nurket "Mine første minner" som jeg kan starte å fylle ut, det er veldig kjekt å ha. Synes iallfall det har vært artig å kikke gjennom min samboers sin fra han var liten :-)

Back
Topp