Da var julen endelig over...

Tåkeliten

Forelsket i forumet
...og som jeg fryktet ble den like kjip som i fjor. Neste år rømmer jeg uten tvil landet og ignorerer helt at det er noe som heter julefeiring.

Har bare lyst til å gråte... Vet a f*** om det er fødselsdepresjon eller ei, eller hva søren det er... Men jeg er ikke verken glad eller lykkelig, ikke bryr jeg meg over gavene eller maten, og nå er jeg bare glad det er første juledag.. En dag nærmere januar og slutt på alt styret... Er sliten og lei av å føle jeg ikke har venner, en familie som bare er rar, ingen kjæreste, en liten en som jeg enda ikke klarer å knytte meg til, og på toppen av det hele ett haaav av forventinger om hva man skal gjøre og kjøpe og gi og lage og ordne..

Jeg er lei, så lei meg, og orker ikke mer...

*klemmer til deg*

Høres ikke godt ut å ha det slik....

ORIGINAL: funny_bunny

*klemmer til deg*

Høres ikke godt ut å ha det slik....

Huff, det hørtes ikke noe godt ut, og det er jo ikke helt sånn det skal være. Jeg har lite peiling på fødselsdepresjoner, men vet såpass at det kan være alvorlig. Kanskje det kan være en idè å ta en prat med legen om det? Hvis du har det er det jo veldig viktig at du får hjelp, både for din egen og minstens del.
Jeg håper uansett du får en lettere dag i morgen, og at ting ser lysere etterhvert.
Stor klem fra meg til deg

det var ikke kjekt å høre vennen [&:][&:]
håper alt går bra med deg og lillegutt! [:)]

ORIGINAL: suki

[&o]
Trist at du har det sånn. Håper du klarer å heve deg over oppførselen til famillien din. Senk skuldrene, prøv å få fokuset vekk fra disse forventingene som tynger deg og fokuser på deg selv og barnet ditt først og fremst. Du og han/hun er de viktigste i ditt liv! [:)]

Synes du skal snakke med legen din jeg, det kan være fødselsdepresjon... Eller en kombinasjon av flere ting. Virker som du blir litt sliten av familien? Av erfaring med f. Depr nå nylig er det viktig å skjerme seg fra folk som tapper deg for energi og prøve å omgås folk som gir deg positiv energi. Kan hende man tråkker noen på tærne men det får så være [;)] prøv å finne noe som er hyggelig sammen med babyen din (selv om man føler seg sliten og likegyldig). Men snakk med lege og helsesøster så får du hjelp. Sender deg noen klemmer gjennom resten av julen [:)]

Syntes du skal ta deg en prat med helsesøster eller lege som kan hjelpe deg.Hørtes ikke bra ut.Klem!

ORIGINAL: ~Mirabell~

Huff, det hørtes ikke noe godt ut, og det er jo ikke helt sånn det skal være. Jeg har lite peiling på fødselsdepresjoner, men vet såpass at det kan være alvorlig. Kanskje det kan være en idè å ta en prat med legen om det? Hvis du har det er det jo veldig viktig at du får hjelp, både for din egen og minstens del.
Jeg håper uansett du får en lettere dag i morgen, og at ting ser lysere etterhvert.
Stor klem fra meg til deg

sign, håper det ordner seg for deg[;)]

Back
Topp