Da var jenten vår født

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Endelig kom jenta vår til verden i natt 00:20. Ble en heftig fødsel.

Vannavgang natt til mandag, fikk første modningstablett tirsdags morgen. 8 t senere var det åpnet seg 1 cm og jeg fikk en til tablett i 18:30 tiden. Mens jeg lå i ro i de to timene tok riene seg opp, og rundt 20:30 fikk jeg heftige styrtrier. De sjekket meg men hadde fortsatt 1cm åpning. 10 min senere når ting ikke ble bedre, skulle de prøve å ta ut tabletten, gyn ble litt forundrer, fordi det var plutselig åpnet seg til 6cm.

Jeg hadde ca 6 rier på 10min. Og begynte å få veldig trykketrang, visste seg at det var økt til 8cm ikke veldig lenge etterpå. Deretter ble det 9 cm. Siste cm var veldig treg. Begynte aktiv trykking rundt 23:30 og 00:20 var hun ute.

Ble dessverre en grad 2 rift.

I dag er jeg rimelig mørbanket og sliten etter å nesten ikke ha sovet siden lørdagsnatta.

Lillemor er flink å ta puppen, men er litt kvalm.

Gratulerer så masse med lille Prinsessa! Har vært så spent på dine vegne! Litt av en fødsel du måtte igjennom stakkars... Men nå kan du nyte tiden med lille jenta :)

Gratulerer så mye med jenta! Synd at det ble tungt og med rifter, men jeg håper du får slappet av nå. LITT i hvert fall. ;)
Kos dere masse!

Gratulerer så mye !

:-D

Forstår godt du er sliten! Det har du virkelig lov til ;-)

Hvor stor var hun ?

Gratulerer så mye med den lille jenta deres<3 var godt ho endelig kom så du slapp å vente lenger:) kos dere masse!

Gratulerer så masse :-)

Gratulere så mye med jenta! Du får prøve så godt du kan å sove når snuppa sover <3

Back
Topp