Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RANDÅLF
Jippi fruit!!!!!!! Du er jo hakk i hæl med meg nå[:)][:)][:)][:)][:)] Masse masse lykke til og dette skal det bli baby ut av!!!! Så flink du var å stikke selv[;)][:)]
ORIGINAL: fruit
Jippi fruit!!!!!!! Du er jo hakk i hæl med meg nå[:)][:)][:)][:)][:)] Masse masse lykke til og dette skal det bli baby ut av!!!! Så flink du var å stikke selv[;)][:)]
Jepp, ikke langt bak nei! Dette skal gå veien for oss begge [;)]
Jepp, kjempeflink å stikke selv! Helt enig [:D][8D] Fordel du der som er vant med den stikkingen.. Jeg bare stikker andre og sier "det er bare et liiiite stikk" Yeah, right! [:D][:D][8D]
ORIGINAL: fruit
Jepp, ikke langt bak nei! Dette skal gå veien for oss begge [;)]
Jepp, kjempeflink å stikke selv! Helt enig [:D][8D] Fordel du der som er vant med den stikkingen.. Jeg bare stikker andre og sier "det er bare et liiiite stikk" Yeah, right! [:D][:D][8D]
Ja veldig greit å ha gjort denne stikkingen så mange ganger før[:D] Men nå vet du kanskje hvordan de har det når du sier bare et liiiiite stikk[:D][:D] For det er jo det det er egentlig og, synes nå jeg da[8D]