Da var jeg stikker!

fruit

Gift med forumet
Endelig, et steg videre!
Hadde ikkje sjangs å klare å sette den selv. For en PYSE!! [:D][8D]
Hadde mine misstanker om at jeg ikke kom til å klare det, så søsteren min var her og gjorde det for meg [:)] Sambo er på jobb..

Juuuhu! Litt videre [:)][:)]

ORIGINAL: snuppis!

Gratulerer som stikker fruit [:)]

Gratulerer som stikker! Lykke til videre!!![:D]

gratla som stikker[:D][:D]og kjempe masse lykke til videre[:D][:D]

ORIGINAL: t.t.h.

gratla som stikker[:D][:D]og kjempe masse lykke til videre[:D][:D]

Tusen takk jenter [:)][:)]

gratulere som stikker og masse lykke til videre[:)]

Tusen takk for lykkeønskinger!
Det hjalp, for i dag KLARTE JEG Å STIKKE SELV!! [:D]
Noe kry ja..... [8D]

Jippi fruit!!!!!!! Du er jo hakk i hæl med meg nå[:)][:)][:)][:)][:)] Masse masse lykke til og dette skal det bli baby ut av!!!! Så flink du var å stikke selv[;)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Jippi fruit!!!!!!! Du er jo hakk i hæl med meg nå[:)][:)][:)][:)][:)] Masse masse lykke til og dette skal det bli baby ut av!!!! Så flink du var å stikke selv[;)][:)]

Jepp, ikke langt bak nei! Dette skal gå veien for oss begge [;)]
Jepp, kjempeflink å stikke selv! Helt enig [:D][8D] Fordel du der som er vant med den stikkingen.. Jeg bare stikker andre og sier "det er bare et liiiite stikk" Yeah, right! [:D][:D][8D]

ORIGINAL: fruit

Jepp, kjempeflink å stikke selv! Helt enig [:D][8D] Fordel du der som er vant med den stikkingen.. Jeg bare stikker andre og sier "det er bare et liiiite stikk" Yeah, right! [:D][:D][8D]

Ja veldig greit å ha gjort denne stikkingen så mange ganger før[:D] Men nå vet du kanskje hvordan de har det når du sier bare et liiiiite stikk[:D][:D] For det er jo det det er egentlig og, synes nå jeg da[8D]

ORIGINAL: fruit

Ja veldig greit å ha gjort denne stikkingen så mange ganger før[:D] Men nå vet du kanskje hvordan de har det når du sier bare et liiiiite stikk[:D][:D] For det er jo det det er egentlig og, synes nå jeg da[8D]

Jepp, er jo ikke vondt i det hele tatt! [:D]
Men, jeg sliter jo med å stikke meg i fingeren også. Så lenge jeg må gjøre det selv. Viss noen andre gjør det er det greit liksom... Rar [8D][8|][:D]

Hehe ja det skal ikke være let å gjøre det på seg selv[:)] Jeg husker den første "pennen" jeg satte[:D] De hadde planer om å legge meg inn for å ha opplæring, men det var det ikke snakk om for meg[:)][:)] Gi meg pennen så stikker jeg se ingen problem[:D][:D] De lo nesten av meg[:D][:D] Slapp å innlegges ja[:)] Du kommer nok til å bli like rolig på dette du og[:)]

Back
Topp