Da var jeg også..

Lm81*

Betatt av forumet
på babyboombølgen jeg... [8D]

Var absolutt ikke planlagt..men her sitter jeg med 2 positive tester og ganske så nervøs..!
Holder meg hemmelig inntil sjokket har lagt seg hos oss, vi må tygge litt på denne nyheten tror jeg:)
Ser ut som jeg er over 5 uker i allefall.. så er det bare å vente å se;)

Da er det jo bare å gratulere [:D]
Blir bare flere og flere, men det kribler ikke mindre og mindre hos meg.. [:D]

tusen takk
[:D]hihi nei,jeg var nok en av oss som var litt babysyk nå når det dukket opp flere og flere gravide her [:D]..og her sitter jeg plutselig selv med positiv test :P

tusen takk:) ja er litt kluss i planene, men det er vel bare å regulere dem ..tror jeg [:D] får ta alt med et smil;)

Gratulerer så masse!!
Spennende å se hvem du er! [:D]

Lukka Forum;)

Da havna vi visst på samme terminforum igjen vi da...!! [:)][:)]

Gratulerer, moro moro

ORIGINAL: Dirridam

Da havna vi visst på samme terminforum igjen vi da...!! [:)][:)]

Gratulerer, moro moro

morsomt! :D heheh

ORIGINAL: babyboom4

Lukka Forum;)

thihihi....det var det jeg trodde! [:D][:D]

Hurra!

hihih ;D

Lucas mamma* skrev:
Gratulerer så masse [:D]

Signerer denne emoticon :D

Gratulerer så mye :D Begynner å bli en bra gjeng som skal ha igjen nå :D

Ser ut som jeg er gravid og har ikke fått mensen og er 2 uker forsinket.... så er ganske sikker i min sak, men har kke turt å ta test. Men mått sjekke evt termin og det morsomme var at det ble 1 januar 2012.. Vet ikke helt hva vi føler akkurat nå for dette var IKKE planlagt

Testen var posetiv den....MAnnen min er ikke helt fornøyd. Han ville ikke ha fler. Jeg har litt delte føleser. Men skjønner det nok litt mer etter hvert har ikke gått opp for meg enda

var samme situasjon her.. vi var ferdige, men etter mye snakk kom vi frem at vi kunne beholde:) ser ut som sambo må venne seg litt til tanken her,men det kommer seg ;)
håper dere blir enige og fornøyd med resultatet!

men hva føler du for?

Back
Topp