da var jeg og

Gravidmamma2014

Elsker forumet
kommet til 12 uker!! [:)]
det er jeg veldig glad for, men jeg er litt bekymret også... føler meg ikke gravid i det hele tatt lengre... har nesten ikke noen gravidetegn lengre, de tegnene jeg har innbiller jeg meg at kan skyldes andre ting... også ser jeg på alle dere som har begynt å få mage, mens jeg ikke har begynt å merke noe...
tror jeg må komme meg til legen igjen for å få henne til å sjekke litt og få meg litt mindre bekymret... har ikke vært til undersøkelse siden uke 5, har totalt vært hos lege to ganger og hos jordmor 1 gang... da jeg var hos jordmor undersøkte hun meg ikke, og sist jeg var hos legen var hun stresset og kun fokuserte på bekkenplagene mine... og ultralyd får jeg ikke før i uke 20...
huff, burde vel heller glede meg over at jeg er passert 12 uker.. og at jeg føler meg helt flott...

god helg jenter!!

jeg er 13+4 og har bare vert til legen 1 gang. i uke 8 tror jeg.. føler meg ikke så gravid jeg heller, men ser fram til jeg skal til jordmor om to uker... Hadde vore greit å 'visst' at det er liv liksom... Blir jo så bekymret når en ikke føler seg gravid...

Jeg hadde det akkurat likens som deg da jeg var 13 uker.. Var bekymra heile tia og var sikker på at det var noe galt. Jeg ringte og fikk time til tidlig ul. Forventet det verste da vi dro dit, men på skjermen så vi en liten krabat som sprella og vinka til oss. Alt så kjempebra ut[:)] Så jeg regner med at det er heelt normalt å være bekymret. Alt er nok i skjønneste orden til deg også, det er som oftest det, vetdu![:D]

Jeg er også 12 uker i dag og har enda ikke vært hos legen . Føler meg ikke særlig gravid men i 99 % av tilfellene hvor man er ifruktbar alder , har testet positivt OG ikke har hatt besøk av tante RØD på 12 uker , SÅ er man gravid !![;)]

vet det har vært mange triste historier her inne men sjangsen for at det er gått galt hos deg nå , er minimal! Da jeg var gravid forrige gang , var jeg symtomfri fra uke 12 til magen kom i uke 16-17 .

Slapp av og NYT dagen ! Det er vår dag idag [;)]

gratulerer med å kommet til de magiske 12[:D]

Back
Topp