Da var jeg hjeme fra sykehuset

Stakkars deg, det må ha vært en fæl opplevelse! Godt at alt ser fint ut. Nå må du slappe av og ta vare på deg selv.
Selvom barn får raseriutbrudd, så kan de jo lære å beherske seg. Det er ikke ok å sparke til noen i magen, og de største barna i barnehagen er så store at de skal ha lært det, tenker jeg. Men jeg er sikkert litt gammeldags når det gjelder slikt. Her hos oss har vi hatt nulltoleranse for å sparke/slå/bite/lugge osv.
Jeg håper dette er noe som blir jobbet med både i barnehagen og i hjemmet...

Nå har jeg det mye bedre:) Han har sparka masse og magen har rørt masse på seg utenpå og inni:) Ja vi har også nulltoleranse for det i bhg.. Da dette er et barn med utagerende oppførsel til vanlig..

Åneii!! [&o]
så skummelt!!
No må du virkelig ta det med ro og slappe av!!
Godt du har gode tankar!

Skal krysse alt eg har for at lille gullet klamrar seg fast!!

sender deg varme klemmar![:)]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Dere er så snille[:)] Jeg har påskeferie nå og jobber ellers 50% pga bekkensmerter så vi klarer oss helt sikkert[:D]

Er jo bare helt fantastisk å lese hvor opptimistisk du er!!!!

Håper du får en fin påske og at smertene snart gir seg [:)]

Masse gode klemmer fra oss

hvordan gikk det gjennom natten..?!er du bedre?

ORIGINAL: Indigo

Stakkars deg, det må ha vært en fæl opplevelse! Godt at alt ser fint ut. Nå må du slappe av og ta vare på deg selv.
Selvom barn får raseriutbrudd, så kan de jo lære å beherske seg. Det er ikke ok å sparke til noen i magen, og de største barna i barnehagen er så store at de skal ha lært det, tenker jeg. Men jeg er sikkert litt gammeldags når det gjelder slikt. Her hos oss har vi hatt nulltoleranse for å sparke/slå/bite/lugge osv.
Jeg håper dette er noe som blir jobbet med både i barnehagen og i hjemmet...
'

uansett om de burde vite det så klarer de ikke koble det til situasjonen de er i... tror en sånn forståelse for handling og konsekvens faktisk kommer når de er 7 år.. de vet jo når de er 4-5 år hva som er rett og galt.. men er de sinte så styrer følelsene alt - I know! Har et par av dem på min gruppe og det hender jeg har kranglet lenge med dem også... engang holdt jeg på i 1,5t med en som ikke ville ta på seg bukser.. sparker og slår de tar vi dem vekk, vi må være ganske harde på det pktet.. tror ikke det har noe med gammeldags eller sånt - en gjør bare ikke sånt - har med empati og medkjærlighet. Men små barn - i dette også de på stor avd har jo ikke peiling på hvor mye krefter de har når de har sine utbrydd. En må vel bare prøve å unngå når de sparker.. sitte litt unna.. har heldigvis ikke blitt sparka i magen - men slått i arm og sparket i fot...

Håper det fortsatt går bra med deg! [:)]

ORIGINAL: tulla29

Så grusomt!!! Håper det går bra asså!!! Skal krysse alt for deg og veslebebien[:)]

Hei alle sammen! Nå tror jeg alt er iorden! Han har sparka masse og natten har gått fint.. Våkna for magen var helt stram. Da la jeg hånden på magen og det kjentes ut som det var hodet eller rompa hans som sto rett ut[:D] Har ikke hatt noe mer vondt siden igår kveld[:)] Sa jo at dette ordna seg;) Tusen millioner takk for all støtten og alle di varme ordene[:)] Jeg skal fortsette å ta det med ro[:)] Håper dere alle får en fin påske!!

Så godt å høre at alt er bra!! [:)]

Krysser alt for deg og sender den en god bedring klem[:)]

Back
Topp