Da var jeg hjeme fra sykehuset

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Blei sparka ganske hardt i magen idag på jobb! Så hadde jeg så vondt når jeg kom hjem at jeg ikke klarte å gå.. Så da var rett ut på sykehuset.. Dem sa at hvis det blei verre på vei ut, måtte jeg ringe sykebilen.. Alt så "greit" ut.. Hjerteslaga var normale da.. Men hvis jeg får blødninger i løpet av natten er det ingenting dem kan gjøre for å redde småen sa di[:(] Herregud jeg er så lei og bekymra.. Har ennå kjempevondt.. Di sa at det kan være sammentrekninger i livmoren.. Det gjorde så vondt at jeg trodde han skulle komme ud[:-] Håper det ordner seg for lille prinsen min!

Oh jøss, så skummelt! Håper at alt går bra for deg og gutten din! Men hvem kunne vel være så ondsinnet å sparke deg i magen, når du er gravid???? Hva er det du jobber med??? Trenger ikke svare, men må bare spørre....
Krysser fingrer og alt for at alt går bra med dere. Lykke til!!! OG IKKE MINST EN STOOOOOOR TRØSTEKLEM!!!

Nei, så forferdelig å høre[:(]
Jeg håper virkelig det ha gått bra med lille skatten! De tåler mer enn vi skulle tro, så jeg krysser fingrene for at det går bra!!
Ligg i ro, og få masse støtte og oppvarting av mannen din! Prøv å tenk på noe annet, noe positivt! (Ja, det er ikke lett!! Men lurt å prøve....).
Sender deg en kjempe klem!!!!!

nei uff a meg[:(] hva jobber du med? håper alt går bra med deg og lille i magen. Hørtes ikke noe greit ut. krysser alt jeg har for at det går bra.

sender trøsteklem. må du ta det med ro og slappe av ikveld, så går nok dette bra

Huff det hørtes skummelt og ubehaglig ut!
Jeg krysser for at alt går bra!
De tåler jo mye inni der, heldigvis!
Hva jobber du med?
Jeg har selv en jobb der faren for vold er stor, og jeg
ble omplassert veldig tidlig. 

Oi, du må ta det helt med ro no da. Ligg ned og prøv og slapp av. sender di beste varmeste god bedring ønskene til deg

Jobber i barnehage -stor avd.. Var en som fikk raserianfall og da gikk det utover gutten min.. Han hadde sko på og spendte ganske hardt![:(] Takk for alle trøstende ord! Jeg tenker bare positivt og slapper av.. Bekymrer meg selfølgelig, men har en indre ro om at alt kommer til å gå bra[;)] Ja nå ligger jeg i sofaen og slapper av å ser "The mask" :p  Har ennå vondt da så jeg er litt redd, men gutten min er sterk og godt beskyttet..

Huff da!... Alt så "greit" ut? Hva mente de med det om jeg får spørre? Krysser alt jeg har for at det går bra med deg og lille prinsen din!!! Det ordner seg nok helt sikkert Store klemmer!

Nei di kan jo ikke si noe sikkert.. Men hjertelyden var fin og sånn..

Takk for varme ord alle sammen[:)]

ORIGINAL: melhuspia

Oi, du må ta det helt med ro no da. Ligg ned og prøv og slapp av. sender di beste varmeste god bedring ønskene til deg

Så grusomt!!! Håper det går bra asså!!! Skal krysse alt for deg og veslebebien[:)]

Da er det godt å kunne stole på magefølelsen! Uff ja, ikke så greit, når sånn små få raserianfall.... de skjønner jo ikke så mye enda... [:)]

Nei han er ikke så liten heller da:P Men det går fint .. Klandrer selvfølgelig ikke han..[:)] Nå skal jeg slappe max av med masse god frukt og tv. Det hjelper nok[;)] Takk for at dere er her alle sammen[:D]

Det høres bra ut! Kos deg masse... og så er det jo snart påske da [:D]

Uff![:o] Håper han holder seg fast der inne
Og så håper jeg du har fått sykemelding, så du kan ta godt vare på deg selv og den lille i noen dager[:)]

håper alt går bra med den lille, og at vi bare blir skremt her! 

Dere er så snille[:)] Jeg har påskeferie nå og jobber ellers 50% pga bekkensmerter så vi klarer oss helt sikkert[:D]

ORIGINAL: *fulliull*

Uff![:o] Håper han holder seg fast der inne
Og så håper jeg du har fått sykemelding, så du kan ta godt vare på deg selv og den lille i noen dager[:)]

masse masse lykke til, heldigvis tåler de utrolig mye inni der...

Uff det var forferdelig å høyre! Men godt alt alt såg greit ut og du får holde deg til den indre roen din! Slappe godt av nå.

Uff, ikke noe særlig! Krysser fingrene for at alt går bare bra, slapp av så mye du kan! [:)]

Hørtes ikke no kjekt ut... [:-]

Bra at du er positiv og tenker at det kommer til å gå fint - det hjelper :)

Håper du slapper av hele påsken og bare kommer det :) klem

Back
Topp